سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

انسجام اصولگرایان اصل ضروری و مداوم جبهه پیروان/درخواست دو حزب برای پیوستن به جبهه

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از درخواست دو حزب اصولگرا برای پیوستن به جبهه متبوعش خبر داد.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه اخیر جبهه پیروان خط امام و رهبری که با حضور باهنر برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه با حضور دبیران کل، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ابتدا با بررسی مسائل سیاسی روز که این اواخر التهابات سیاسی زیادی داشت، آغاز شد.   
 
سجادی دیدار با مراجع سیاسی اصول‌گرا را موضوع مورد بحث دیگر این جلسه عنوان کرد و افزود: مذاکراه با احزاب اصول‌گرا و دیدار با مراجع سیاسی و جامعتین همچنان درحال پیگیری است، در این رابطه به زمان مشخصی نرسیده‌ایم چرا که هماهنگی‌های لازم بایستی با مقصد صورت بگیرد.
  
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همگرایی و انسجام اصول‌گرایان را اصلی مهم و ضروری در جبهه پیروان دانست و گفت: جبهه پیروان دیدارهای خود با تشکل‌های عضو جبهه را پگیری می‌کند؛ آخرین دیدار مربوط به حزب مؤتلفه بود که در این دیدار اعضای شورای مرکزی و رئیس جبهه نیز حضور داشتند، اما تاکنون حزبی اعلام آمادگی برای دیدار نکرده است.   
 
وی با اعلام اینکه 2 حزب دیگر تقاضای پیوستن به جبهه کرده‌اند افزود: درخواست آنها پس از پذیرفته شدن در کمیته ذیربط اعلام خواهد شد.
  
سجادی همچنین پیرامون برگزاری همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در آینده نیز خاطر نشان کرد: به زودی تاریخ دقیق این همایش اعلام می‌شود ما بنا داریم تا هرچند وقت یکبار چنین همایشی را با حضور دبیران احزاب و تشکل‌های استانی برگزار کنیم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار