برای ویندوزفون؛

برترین نرم افزار برای فایل‌های فشرده تلفن همراه + لینک دانلود

از قابلیت های ویندوزفون 8.1 دسترسی بیشتر برنامه ها به فایل های سیستمی و اجازه تغییر در آن ها بوده که با این ویژگی برنامه های کاربردی زیادی راه به فروشگاه را پیدا کرده اند، این برنامه به ما کمک می کند تا برای باز کردن فایل های فشرده به کامپیوتر مراجعه نکنیم و در خود گوشی کار مورد نظر را انجام دهیم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ از قابلیت های ویندوزفون 8.1 دسترسی بیشتر برنامه ها به فایل های سیستمی  و اجازه تغییر در آن ها بوده که با این ویژگی برنامه های کاربردی زیادی راه به فروشگاه را پیدا کرده اند، برنامه Archiver به ما کمک می کند تا برای باز کردن فایل های فشرده که اکثرا فایل های دانلودی از اینترنت می باشند به کامپیوتر مراجعه نکنیم و در خود گوشی کار مورد نظر را انجام دهیم و در واقع فایل فشرده را باز کنیم و یا فایل هایی را به حالت فشرده ببریم. این برنامه هر چند وقت یکبار پولی می شوند و دوباره رایگان می شوند و بسیاری از پسوندهای مهم و معتبر مانند zip و rar، gz، tar، 7zو bz2 را به خوبی پشتیبانی می کنند.
متاسفانه به دلیل محدودیت های مایکروسافت در این اپلیکیشن شما فقط به فایل های فشرده موجود در حافظه و SkyDrive را می توانید دسترسی داشته باشید و فایل های که در مرورگر، ایمیل و یا برنامه دیگری قرار دارد امکان باز کردن آنها وجود ندارد.

  
 
  

حجم این برنامه کاربردی 2 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید.
پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا برنامه دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت " Archiver" در فروشگاه از طریق گوشی خود این برنامه را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.



قابل اجرا در ویندوز فون 8 , 8.1

گزارش از 
حسین جاهدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار