ابوترابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارتقاء "سلامت اداری" در دوره مدیریت 5 ساله آیت‌الله آملی لاریجانی "مثال‌زدنی" است

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: اهتمام ویژه رئیس دستگاه قضا در خصوص نظارت بر رفتار قضات و سازمان‌های قوه قضاییه و همچنین ارتقا سلامت اداری در این قوه مثال‌زدنی است.

" ابوالفضل ابوترابی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تمدید حکم آیت‌الله آملی لاریجانی برای یک دوره دیگر به ریاست قوه قضائیه اظهار داشت: آیت‌الله آملی لاریجانی در برخور با پرونده‌های مربوط به مفاسد اقتصادی و مسائل معطوف به فتنه بدون اغماض به دور از فشارهای سیاسی و بیرونی برخورد کرد و در این عرصه خوش درخشید.

وی ادامه داد: اهتمام ویژه رئیس دستگاه قضا در خصوص نظارت بر رفتار قضات و سازمان‌های قوه قضاییه و همچنین ارتقا سلامت اداری در این قوه مثال‌زدنی است.
 
ابوترابی تصریح کرد: رایانه‌ای کردن دستگاه قضایی، کاهش اطاله دادرسی از طریق لایحه آیین دادرسی الکترونیک از جمله اقداماتی است که در دوره پنج ساله آیت‌الله آملی لاریجانی صورت گرفت.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات و ابداعات رئیس دستگاه قضا ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است، که این مهم موجبات کاهش اطاله دادرسی و ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع را فراهم آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار