زنجان/

استان زنجان با کنفدراسیون وزنه برداری آسیا پروتکل همکاری منعقد می کند

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از پیشنهاد کنفدراسیون مبنی بر بستن پروتکل بین این استان و کنفدراسیون آسیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست با دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: ظرفیتها و زیرساختها برای توسعه ورزش وزنه برداری در استان زنجان خوب است و باید متناسب با این ظرفیت برای آن برنامه تعریف شود.

حسینی افزود: این استان با حضور نزدیک 26 نفر در بازیهای پاراآسیایی و نیز حداقل 14 نفر در بازیهای آسیایی از رکورد بالایی برخودار است و بدون شک در پی آن هستیم تا با این رکورد شاخص مزایایی را برای زنجان کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم و کادر وزنه برداری زنجان با عشق خاصی پیگیر امورات خود هستند تصریح کرد: نوجوانان زنجان همواره توانسته اند در مسابقات کشوری صاحب مدال های مختلفی شوند که این نشان دهنده این است که بر روی رده های سنی پایه این ورزش کار شده است و زنجان مستعد رشد است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: امیدوارم فدراسیون نگذارد تا این ظرفیت ها از بین برود و پیش بینی ما این است در کنار این ظرفیت سازی و توسعه جوانان با پتانسیلی که در حوزه ستادی و شهرستانها وجود دارد و همچنین تعامل خوب نمایندگان مجلس و حوزه های سیاسی شاهد اتفاقات خوبی در زنجان باشیم که البته این اتفاقات خوب مرهون زحمات همگان است.

حسینی با بیان اینکه دید مربی و علمی بودن آنان می تواند در عرصه ورزش بخصوص وزنه برداری منجر موفقیت گردد .

وی  با بیان اینکه برای توسعه علمی و ارتقاء وضعیت فنی استان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد خواستار کمک فدراسیون در این حوزه شد.

این مسئول ادامه داد : به همین منظور زنجان متقاضی برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت و مطابق با تکنولوژی روز ورزش و با حضور بزرگانی همچون محمد نصیری و داود ملکی است تا عطش خود نسبت به آموزش را تامین و مرتفع سازد.

وی خاطر نشان کرد : زنجان آمادگی میزبانی رویدادهای مختلف بین المللی و برون مرزی را دارد و همچنین با پیشنهاد کنفدراسیون مبنی بر بستن پروتکل بین این استان و کنفدراسیون آسیا ابراز رضایت کرد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.