رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز؛

اعلام آمادگی ۱۲ کشور برای حضور در مسابقات/ ۳۸ بازیکن ایرانی ثبت نام کردند

مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز از ۲۵ مرداد ماه در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته نخست رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز در سال جاری از روز شنبه ( ۲۵ مرداد ماه ) در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می شود و تنیسورها به مدت ۳ هفته به رقابت با یکدیگر می پردازند.

بر این اساس تاکنون و در هفته نخست این رقابت‌ها ۳۸ تنیسور از ایران و ۳۳ تنیسور از کشورهای فرانسه، ونزوئلا، لهستان، هند، ترکیه، ژاپن، هلند، آلمان، قزاقستان، روسیه، اکراین، مالزی، گرجستان و انگلیس ثبت نام کردند.

مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها در تاریخ (۲۴ مرداد ماه) برگزار می شود و تنیسورها از روز شنبه ۲۵ مرداد با آغاز جدول مقدماتی به مصاف یکدیگر می روند.

بنا بر اعلام سرداور مسابقات ، بازیکنانی که از طریق IPIN  اقدام به ثبت نام جدول مقدماتی مسابقات کردند می بایست جمعه هر هفته و پیش از آغاز مسابقات در دفتر بازی‌ها حضور پیدا کنند در غیر این صورت از حضور آنها جلوگیری می شود.

یاد آور می شود: سرداوری این رقابت‌ها بر عهده علی کاتبی داور نشان نقره کشورمان است و سامان حسنی ( نشان برنز) ، امیر حسین موسوی ، آرا سوکزیان، مسیح صلاح ( داوران نشان سفید ) ، سیامک اکبری، حسن لاچیانی و مهدی ملک زاده نیز به عنوان داوران صندلی به امر قضاوت می پردازند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار