افشاریان: هنوز داوران شخصیت خود را پیدا نکرده‌اند

کارشناس داوری گفت: با داشتن امکانات می توانیم به آینده داوری خوش بین باشیم.

خداداد افشاریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لیگ تازه شروع شده است و داوران هم مانند تیم ها ابتدای راه می ‌باشند داوران هنوز شخصیت و آمادگی خود را در زمین پیدا نکرده اند و امیدوارم با توجه به دو هفته ابتدایی لیگ داوری‌های با کیفیت تری را در ادامه شاهد باشیم.
 
 وی در ادامه گفت:  به نظر من اکبری در صحنه اخراج پیام صادقیان‌ رفتار متعادلی نداشت ولی به این اعتقاد دارم که این حرکت را بدون آمادگی ذهنی انجام  داده است باشگاه پرسپولیس این بازیکن را باید توجیه کند که با ادامه این رفتارها خودش ضرر می‌کند و آینده ای دیگر در فوتبال نخواهد داشت.
 
 کارشناس داوری کشور در ادامه تصریح کرد: کمیته انضباطی نبایدب ین باشگاه اه و بازیکنان تبعیض قائل شود و باید همه را با یک چشم ببیند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در لیگ‌های حرفه ای و حتی نیمه حرفه‌ای توهین به داور و صحبت در مورد  داوری جریمه های سنگینی دارد ولی در فوتبال ایران متاسفانه از حداقل احترام هم برخوردار نیستند، لیگ برتر فوتبال حرفه ای شده، ولی با داوران به صورت آماتور برخورد می‌شود و حداقل امکانات لازم برای داوران در نظر گرفته نمی‌شود.
 
وی در پایان گفت: داوران ما پتانسیل خوبی برای قضاوت در عرصه‌های مختلف را دارند وبا کمی توجه و در اختیار قراردادن امکانات می‌توانیم به آینده داوری خوش بین باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: داوری ، افشاریان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.