به میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود؛

گردهمایی بزرگ پزشکان و پرستاران در هفته مهربانی با غزه

در ششمین روز از هفته مهربانی با غزه به میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گردهمایی بزرگ پزشکان و پرستاران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : این گردهمایی روز پنجشنبه 23مرداد ماه با حضور جمع کثیری از پزشکان و پرستاران در سالن همایش‌های فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود و درآن مسایل و مشکلات پزشکی و بهداشتی مربوط به غزه مورد طرح و بررسی قرار می گیرد.


به گفته فرزاد قاسم زاده رئیس فرهنگسرای رویش در این گردهمایی ضمن اعلام همبستگی و ابراز همدردی جامعه پزشکان و پرستاران با مردم غزه و بویژه کودکان و نوجوانان، نحوه امداد رسانی و ارائه خدمات پزشکی به مردم غزه وشیوه‌های مشارکت جامعه پزشکی در این زمینه مطرح می شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 افزود: نقش جامعه پزشکی در حمایت مردم غزه، بهداشت غزه، شیوه‌های پیشگیری و درمان شیوع بیماری در غزه به دلیل عدم دسترسی به امکانات دارویی، از دیگر گردهمایی بزرگ پزشکان و پرستاران در ششمین روز از هفته مهربانی با غزه است.

وی گفت: در خاتمه این گردهمایی بیانیه جامعه پزشکان و پرستاران در حمایت از مردم غزه قرائت خواهد شد.

گفتنی است، تاکنون گردهمایی ورزشکاران ، عکاسان، روحانیون ،‌ انجمن‌های دوستی ایران با سایر ملل، اصناف و بازاریان در فرهنگسرا‌های تهران برگزار شده است.

گردهمایی پزشکان و پرستاران از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران وبا مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9و 3 از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 23 مرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریفی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا( ارسباران) برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66655883 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: خاتمه ، بیماری ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.