قزوین/

قزوین به عنوان پایلوت انرژی نو معرفی شود

استاندار قزوین گفت: از وزیر نیرو درخواست دارم که استان قزوین را به عنوان پایلوت انرژی نو قرار دهد

مرتضی روزبه در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین اظهار کرد: در بخش های مختلف از شرکت مپنا حمایت می کنیم و از این شرکت دعوت برای همکاری می کنیم تا بتوانیم ادامه پروژه ها را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: قزوین به عنوان یک مرکز نیروگاهی با توجه به وجود نیروگاه شهید رجایی و نیروگاهی بادی کهک محسوب می شود ولی نیروگاه شهید رجایی برای استان معضل آفرین شده است و باید در این زمینه تدبیر کرد.

استاندار قزوین عنوان کرد: استان قزوین یکی از مراکز دانشگاهی محسوب می شود و رشته های مربوط با انرژی تجدید پذیر در دانشگاه های قزوین وجود دارد و اساتید و دانشجویان حاضر در این دانشگاه ها می توانند استان را در زمینه انرژی تجدید پذیر کمک کنند.

روزبه بیان کرد: وزن علمی دو دانشگاه در قزوین زیاد است و امیدواریم که بتوانیم پیوند خوبی بین دانشگاه و انرژی به وجود بیاوریم و باید در ایجاد مرکز رشد تخصصی گام اساسی برداریم.

وی گفت: قزوین یک استان صنعتی هم محسوب می شود و البته به دنبال توسعه هدفمند در استان هستیم و می توانیم با استفاده از این انرژی در صنعت هم ورود پیدا کنیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: از وزیر نیرو درخواست دارم که استان قزوین را به عنوان پایلوت انرژی نو قرار دهند و امیدواریم که مقداری از خسارت های نیروگاهشهید رجایی با تدبیر وزارت برطرف شود.

برچسب ها: قزوین ، پایلوت ، انرژی نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.