شریفی: در مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا، به دنبال استعدادیابی و قهرمانی بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان در خصوص عملکرد تیمش گفت: این بازی‌ها را به سبب کسب تجربه بیشتر انجام دادیم، دو هدف اصلی در این دوره داشتیم یکی استعدادیابی و دیگری قهرمانی.

حیدر شریفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: نداشتن تجارب کافی و عدم انجام بازی‌های دوستانه سبب شد عملکرد تیم سیر نزولی پیدا کند. با تیم‌های تیمور شرقی، عربستان، ‌کره شمالی هم‌گروه بودیم و توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم. در این مسابقات شاهد تخلف در سن بازیکنان بودیم تیم‌هایی همچون کره جنوبی و عربستان از صغر سن بهره می‌برند که این از فرپلی و روح ورزش به دور است.

وی تصریح کرد: در این تیم همه شاهد حضور 10- 12 استعداد نخبه بودند که توانایی حضور در آینده در جام جهانی 2022 را دارند.
تیم ملی نونهالان فوتبال اگر در بازی‌های برون‌‌‌مرزی و اردوهای خارجی حضور پیدا می‌کرد قطعا قهرمان آسیا می‌شد. سطح داوری این مسابقات خیلی خوب نبود و ما شاهد قضاوت‌های مغرضانه بودیم این هم به تیم لطمه وارد کرد.

شریفی در خصوص عدم حمایت از تیمش گفت:‌  تیم نونهالان از سوی هیچ ارگان ورزشی حمایت لازم نشد، فقط احسانی، مهدی مهدوی‌کیا و مرتضی محصص از این تیم حمایت کردند در صورتی که این تیم سرشار از استعداد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من قراردادم با تیم ملی به اتمام رسیده و اگر با فدراسیون به توافق برسم به امید خدا تیم خوبی را برای آینده آماده می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نونهالان ، صغر سن ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار