پوررنجبر از شرکت مخابرات ایران رفت

امروز صبح پور رنجبر از مدیر عاملی شرکت مخابرات ایران تودیع و ابراهیمی صدر آبادی به عنوان مدیر عامل جدید مخابرات ایران معرفی شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پوررنجبر مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران در این مراسم با اشاره به اینکه از آبان ماه سال 88 به طور مستقیم با شرکت توسعه اعتماد به مسئله مخابرات توجه داشتیم گفت: نحوه اداره شرکت یکی ازدغدغه‌های آن روز بود چرا که باید شرکت در کمال آرامش اداره می شد و حافظ منافع ذینفعان یعنی مردم بود.

به منظور پیشرفت ، شرکت باید توسط مدیران مخابراتی اداره شود و تبیین استراتژی انجام و از مشاوران داخلی و خارجی کمک گرفته شود.

پوررنجبر در ادامه بر تبیین استراتژی بر مبنای تحول  و همگرایی ، استفاده از مشاورین خارجی ،‌ تاکید و اصرار کرد پس از ورود به شرکت مخابرات ایران در سال 91 متوجه شدم که تفکر استفاده از منابع داخلی  و خارجی و مشاوره از آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: امروز شرکت مخابرات ایران دارای هیات مدیره‌‌ای است که تمام آنچه باید در این حوزه انجام شود بر اساس مبانی علمی ، نظری و تجربی در اختیار دارد و شاید امروز نتوان گفت که نمی دانیم چکار کنیم.

پوررنجبر همچنین گفت: رشد چند درصدی فروش ADCL با 50 درصد امکانات نشانگر یکی از دستاوردهای طرح تحول بوده است.

وی در پایان به مدیر عاملی جدید شرکت مخابرات ایران تبریک گفت و خاطر نشان کرد: امیدواریم که این طرح تحول و استراتژی با پشتیبانی خوب اجرا شود.

گفتنی است،ابراهیم صدر آبادی مدیر عامل جدید شرکت مخابرات ایران متولد 1337 از شهر یزد، دارای مدرک مهندسی برق در مقطع لیسانس و مدیریت دولتی در مقطع فوق لیسانس است که امروز به طور رسمی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران معرفی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: امکانات ، شرکت ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار