حضور وزیر امور خارجه و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی در حرم مطهر امام راحل

وزیر امور خارجه و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛در چهارمین روز از سمینار سالانه روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ،وزیر و معاونین وزارت امورخارجه و سفراء و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، به مقام شامخ بلند امام راحل ادای احترام کردند.
 
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به همراه سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و همچنین معاونین و جمعی از مدیران ، روسای ادارات و کارکنان این وزارتخانه در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه برای روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ، با آرمانهای والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهداء و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
 
در ادامه این مراسم دکتر ظریف و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران نماز جماعت مغرب و عشاء را به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار حضرت امام و تولیت آستان مقدس حرم امام خمینی (ره) به جا آوردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار