عامل اغفال 500 زن و دختر جوان در کشور دستگیر شد/جلب اعتماد تنها در چند تماس تلفنی

رييس پليس فتا استان مركزي از دستگیری پسر جوانی که با راه اندازی سایت های اینترنتی از بانوان اخاذی می کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در اوايل سال جاري زني جوان با حضور در پليس فتا استان مركزي از پسري به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

در تحقيق از شاكي مشخص شد، او در فضاي مجازي و در حين وبگردي به سايتي برخورد مي كند و با خواندن محتواي سايت با پسري جوان كه اعلام مي دارد در زمينه عكاسي فعاليت دارد آشنا شده و با شماره تماس هايي كه در اين سايت قرار داده بود تماس گرفته و پس از چندين بار تماس تلفني، پسر جوان اعتماد وي را جلب مي كند.
 
در تماس آخر پسر جوان اذعان مي دارد كه در حال حاضر در شمال کشور به سر برده و مدارک و کيف پولش را گم کرده و قادر به بازگشت به تهران نمي باشد و دختر جوان نيز با توجه به اعتماد نابجايي كه نسبت به وي داشته مبلغ دو ميليون و 500 هزار ريال به شماره حساب اعلامي واريز مي نمايد.

پس از واريز مبلغ، پسر جوان ديگر پاسخگوي تلفن هاي خود نبوده و ارتباطش با شاكي قطع مي شود كه در اين هنگام دختر جوان متوجه كلاهبرداري او مي شود.
 
با تشکيل پرونده و دستور قضايي تحقيقات پليس براي دستگيري مرد کلاهبردار آغاز شد و در بررسي هاي مقدماتي مشخص شد كه متهم با قرار دادن مطالب جذاب و خواندني و شماره تماس خود در يك سايت های مختلف سعي بر اغفال و كلاهبرداري از بانوان دارد.
 
سرگرد مصطفی نوروزی رييس پليس فتا استان مركزي به عمليات شناسايي تخصصي پليس در دستگيري متهم اشاره داشت و افزود: در تحقيقاتي فني و پليسي و با جمع آوري دلايل و شواهد متعدد،‌ كارشناسان پليس فتا استان مركزي متهم را در يكي از شهرهاي شمالي كشور شناسايي كردند و با اخذ نيابت قضايي، وي در عملياتي غافلگيرانه در محل زندگي اش دستگير و  10 عدد سيم كارت، 13 كارت عابر بانك و ادوات رايانه اي در زمينه ارتكاب جرم كشف شد.

به گفته نوروزی این شخص با راه اندازي سايت هاي مختلف و با اغفال بانوان از 500 نفر از در سراسر كشور كلاهبرداري كرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار