برج آزادی میزبان رونمایی از تنها قرآن مرقع مطلای جهان

تنها قرآن مرقع مطلای جهان در مجموعه‌ی آزادی با حضور کاتب و طراح این اثر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ تنها قرآن مرقع مطلای جهان ساعتی پیش در مجموعه آزادی رونمایی شد.

بنابر این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام "محمدرضا حشمتی" معاون وزیر ارشاد در امور قرآن و عترت، "اصغر امیرنیا"، مشاور ارشد معاون وزیر ارشاد در امور قرآن و عترت، حجت الاسلام "درگاهی" مشاور ضرغامی، "محمدرضا نظام دوست" معاون دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، "عباس حیدر" مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، "عباس عظیمی" مدیر عامل موسسه‌ی هنرمندان پیشکسوت وزارت ارشاد، "سیدعلیرضا حسینی" شهردار منطقه 9، "سید اصغر موسویان" کاتب قرآن مرقع و "سید افشید فاطمی" نظر طراح این اثر حضور داشتند.

شاه‌علی، مدیر مجموعه‌ی آزادی گفت: امروز جای بسی مباهات برای مجموعه آزادی است که از این دو اثر رونمایی می‌شود و من به نوبه‌ی خود به سید اصغر موسویان و سید افشید فاطمی نظر خسته نباشید می‌گویم.

در ادامه مراسم کاتب اثر اظهار داشت: توفیق این را دارم که 25 سال کتابت قرآن انجام داده‌ام و در این مدت 15 بار قرآن را با خطوط مختلف و با ابزار مختلف 10 کار با قلم، 2 کار با پارکر فلزی و 2 کار روی برنج با سوزن فولادی کتابت کردم.

وی افزود: از این 15 اثر ، 4 اثر را اینجا عرضه کرده‌ام که 2 اثر روی گلاسه و 2 اثر روی برنج با سوزن فولادی شکل کنده کاری شده است.

موسویان در ادامه عنوان کرد: از این 15 اثر،‌5  اثر را به مقام معظم رهبری هدیه کردم که ایشان نیز آن‌ها را به حرم امام رضا تقدیم کردند و یک اثر خود را به حرم حضرت معصومه (ص) پیشکش نمودم و یک اثر دیگر را نیز به محضر آیت الله سیستانی تقدیم کردم.

وی خاطرنشان کرد: در دیدارم با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند "در کارهای خود نوآوری داشته باشید" که اگر این فرمایش مقام معظم رهبری نبود، توفیق کتابت 14 اثر دیگر را پیدا نمی‌کردم.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار