تکرار//کیومرث هاشمی اعلام کرد:

ورزشکاران کشتی گیر،وزنه‌بردار و تکواندوکار شانس مدال دارند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما در سه رشته مهم کشتی،تکواندو و وزنه برداری به ورزشکاران کشورمان برای کسب مدال امید داریم .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه نوجوانان به المپیک نانجینگ گفت:ما در سه رشته مهم کشتی،تکواندو و وزنه برداری به ورزشکاران کشورمان برای کسب مدال امید داریم .

وی ادامه داد:ورزشکاران این رشته ها به دلیل قابلیت هایی که دارند و تمرینات و اردو های منظمی که در طول سال داشته اند قابل پیش بینی ست که بتوانند صاحب مدال شوند.امسال کسب سهمیه‌ها در 6 - 7 رشته بیشتر شده بود اما سختگیری‌ها هم بالاتر رفته است.

 وی در ادامه اظهار داشت:امسال دومین دوره‌ای است که در مسابقات شرکت می‌کنیم، اولین دوره آن در سنگاپور برگزار شد که خودم سرپرست کاروان بودم.امسال کسانی که سهمیه داشتند، می‌توانند در مسابقات شرکت کنند. کشورهایی که هیچ سهمیه‌ای کسب نکرده بودند اجازه دارند یک ورزشکار را در این المپیک شرکت دهند.
 
وی در مورد هدف از برگزاری، چنین عنوان داشت و افزود: هدف برای حضور در این رقابت‌ها توجه به اخلاقیات و مسائل فرهنگی است و آشنایی نوجوانان با فرهنگ المپیک و ملل مختلف است. در این المپیک همه کاروان با هم اعزام می‌شوند و با هم بازمی‌گردند.

وی گفت : ما در 9 رشته با 6 ورزشکار شرکت می‌کنیم. دوره قبلی 13 ورزشکار داشتیم که البته 6- 7 نفر مازاد بودند.
 
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: ورزشکاران امشب اعزام می‌شوند، شانس ما در کسب مدال در همان رشته‌هایی است که در المپیک مدال می‌آوریم. کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو شانس مدال‌‌های ما هستند.

بنا بر این گزارش ؛ مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به المپیک نوجوانان نانجینگ دوشنبه شب با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و برخی رؤسای فدراسیون‌ها برگزار شد.

در بین رؤسای فدراسیون‌ها هم مهدی هاشمی از تیراندازی، رستگار از جودو، پولادگر از تکواندو و داوری از دو و میدانی حضور داشتند.

همچنین رباب شهریان و علیرضا دبیر به عنوان نائب رئیسان اول و دوم کمیته ملی المپیک هم در مراسم شرکت کردند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار