سید حسن نصرالله: اتحاد حزب‌الله با میشل عون اتحادی سیاسی است

دبیرکل حزب الله لبنان با استقبال از نامزدی رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، تاکید کرد اتحاد حزب‌الله با میشل عون اتحادی سیاسی است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛پایگاه خبری "لبنان فید" روز دوشنبه به انتشار جزئیات دیگری از دیدار اخیر رهبر حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان با دبیر کل حزب الله را منتشر کرد که در آن "ولید جنبلاط" در مورد داعش ار "سید حسن نصرالله" سوال کرده که "سید حسن نصرالله" شرح کاملی از خطرات این گروهک که برای تمامی گروه‌ها به همراه دارد، ارائه داده و از وی پرسیده است : آیا شما قادر به حایت ار مرزها و طایفه خود در برابر داعش هستید؟

در بخش دیگری از این دیدار "ولید جنبلاط" خطاب به "سید حسن نصرالله" گفته است که امکان اینکه "سمیر جعجع" نامزد ریاست جمهوری شود وجود نداشته و این موضوع جدی نیست؛ پس چرا به برکناری "میشل عون" از نامزدی پست ریاست جمهوری برای تسهیل توافق بر سر کرسی ریاست جمهوری نباشیم؟

"سید حسن نصرالله" در ادامه با تاکید بر اینکه حزب الله متحد "میشل عون" است و اتحاد ما اتحادی سیاسی است و ما موافق ریاست جمهوری وی هستیم، افزود: در صورتی که "میشل عون" از نامزدی پست ریاست جمهوری کناره‌گیری نکند، ما به همراهی وی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سید ، نصر ، الله ، میشل ، عون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار