نخستین نشست منطقه ای طرح مهر تحصیلی برگزار شد

مدیرکل موسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی در راستای ارائه کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود ، گفت: نخستین نشست منطقه ای این طرح برگزار شد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حمید عسکری ، مدیرکل موسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین در زمینه کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت ، طرح مهر تحصیلی در سیزدهم شهریور ماه بصورت نمادین در مدارس، موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استانهای مجری طرح با دعوت از واقفین ، خیرین ، موسسات خیریه فعال در حوزه مرتبط و با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح با محوریت استان کرمانشاه و در 15 استان برگزار می شود، افزود: اولین نشست منطقه ای این طرح با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان، مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه و معاونین فرهنگی و اجتماعی استانهای تهران ، کرمانشاه ، بوشهر ، فارس ، قم، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، خوزستان ، کرمان، گیلان، کردستان و مرکزی در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این طرح اولویت هایی در نظر گرفته شده است، گفت : دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی، مناطق محروم و روستایی ،ایتام، دانش آموزان مستمند شرکت کننده در برنامه های قرآنی در اولویت دریافت این کمک هزینه هستند.

عسکری اضافه کرد: معرفی افراد واجد شرایط صرفاً از یکی از طرق ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خيريه سراسر كشور و بر اساس تحقيقات محلي، معرفي هيئت هاي امناء بقاع متبركه و تأييد رؤساي ادارات اجرایی ، معرفي ائمه جمعه و جماعات و مبلغين اعزامي در مناطق محروم ، معرفی مدیران آموزش و پرورش و مدیران مدارس و معرفی سازمان بهزیستی است.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار