ساری /

آغاز رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور در قائمشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور با 173 وزنه‌بردار در این شهرستان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، فرشید قدیمی در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قائمشهر، اظهار داشت: رقابت‌های وزنه‌برداری رده نوجوانان قهرمانی کشور از با شرکت 30 استان در هشت وزن کار خود را در قائمشهر آغاز کرد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که در سالن تختی این شهرستان برگزار می‌شود 173 وزنه‌بردار در هشت وزن با هم به رقابت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر با بیان اینکه این اولین دوره از رقابت‌های وزنه‌برداری است که به صورت کشوری در قائمشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: با توجه به ظرفیتی که در قائمشهر وجود دارد توانستیم با حمایت مسئولان میزبانی این رقابت‌ها را برعهده بگیریم.

قدیمی افزود: قائمشهر با توانمندیی‌هایی که در تمامی رشته‌های ورزشی دارد توانسته در سال قبل بیش از نیمی از مدال‌ها را از آن خود کند که این خود نشان‌دهنده رشد چشمگیر قائمشهر در کسب مدال است.

وی در مورد افتتاحیه این رقابت‌های، عنوان داشت: افتتاحیه این مراسم با حضور استاندار و رئیس فدراسیون وزنه‌برداری عصر امروز در سالن وزنه‌برداری تختی انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در پایان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: امیدواریم بتوانیم در این رقابت‌ها میزبانی خوبی باشیم و مازندران بتواند سهم بزرگی را در کسب مدال در این رقابت‌ها داشته باشد.


برچسب ها: آغاز ، کشور ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.