فبلت جدید لنوو مجهز به صفحه نمایش qHD !

چندی قبل اخباری پیرامون معرفی پرچم دار جدید لنوو با شماره مدل K920 در مرداد ماه منتشر شد، هم اکنون این محصول با نامVibe Z2 Pro و احتمالا با همان شماره مدل رونمایی شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پرچم دار جدید این کمپانی به یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی 490 پیکسل در هر اینچ مربع مجهز می باشد.
 
همچنین لنوو با به کارگیری فلز در ساخت این فبلت، حس کار با یک دستگاه با کیفیت و البته گران قیمت را به کاربرانش منتقل می کند، وظیفه تامین نیروی پردازشی این محصول به یک پردازنده ی 4 هسته ای اسنپ دراگون 801 با قدرت 2.5 گیگاهرتز واگذار شده است، همچنین این محصول به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی بدون پشتیبانی از میکرو اس دی مجهز شده است که این موضوع در نوع خود کمی عجیب به نظر می رسد.

دوربین Vibe Z2 به یک سنسور 16 مگاپیکسلی BSI به همراه لرزشگیر آپتیکال و فلاش LED دوگانه مجهز شده است و در بخش فیلم برداری، از تصویر برداری 4K پشتیبانی می کند، همچنین این دستگاه از ضخامت 7.7 میلیمتری برخوردار است و از حاشیه ی صفحه نمایش کمی بهره می‌برد.

این محصول به جز ابعاد بزرگش که کار با آن را برای عده ای از کاربران مشکل می کند هیچ نقص دیگری ندارد و علاوه بر مشخصات بالا از باتری 4 هزار میلی آمپری به همراه پشتیبانی از دو سیم کارت و پشتیبانی از شبکه 4G-Lte نیز بهره می برد، این محصول از ماه سپتامبر در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی با قیمتی حدود 840 دلار به بازار عرضه خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار