خوشحالم که افتخار پرچمداری کاوران ایران بار دیگر نصیب یک وزنه بردار شد؛

رضازاده: جامعه وزنه برداری در حمایت از مردم غزه در گلریزان پنجشنبه حضور خواهد داشت

اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان به همراه کادر فنی و رئیس فدراسیون در مراسم گلریزان حمایت از مردم غزه شرکت می کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مراسم گلریزانی در روز ۱۷ شوال مصادف با پنجشنبه ۲۳ مردادماه سال جاری در محل سالن شهید افراسیابی (ورزشگاه شهید شیرودی) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار می گردد.

 در همین راستا حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن تحسین این حرکت انسان دوستانه گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است ورزشکاران ملی در حمات از مردم مظلوم فلسطین در مراسم گلریزان روز پنجشنبه شرکت کنند.

اعضای تیم ملی وزنه برداری هم از این قاعده مستنثی نیستند و روز پنجشنبه به همراه کادر فنی و شخص بنده در مراسم فوق حضور پیدا می کنیم تا حمایت قاطع خود را مردم غزه اعلام کنیم.
 
رضازاده درباره آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری نیز گفت: پس از اردوی تیم ملی در مجارستان، الان دو هفته ای است که تمرین ملی پوشان در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می شود.

این تمرینات تا زمان اعزام به بازیهای آسیایی در کمپ تیم های ملی ادامه خواهد داشت. شرایط آمادگی جسمانی و رکوردی ملی پوشان هم خداراشکر خوب است. وضعیت آسیب دیدگی نواب نصیرشلال هم که در اردوی مجارستان از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شده بود هم رو به بهبود است ما امیدواریم با ادامه این روند شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان در کره جنوبی باشیم.
 
رضازاده درباره انتخاب بهداد سلیمی به عنوان پرچمدار  کاروان ایران در بازیهای آسیایی نیز گفت: پرچمدار بودن از بزرگ‌ترین افتخاراتی است که در طول عمر ورزشی یک ورزشکار نصیب او می‌شود. من در بازی‌های آسیایی 2006 این افتخار نصیبم شد و حالا خوشحالم که بار دیگر یک وزنه‌بردار به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شده است.  
 
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: ما به خاطر این تصمیم کمیته ملی المپیک، تغییرات اندکی در برنامه‌ریزی خود ایجاد کردیم تا بهداد سلیمی همراه مربیان و وزنه‌برداران سبک وزن در گروه اول به اینچئون اعزام شود. این گروه بیست و سوم شهریور به کره‌جنوبی می‌رود تا پنج روز قبل از مراسم افتتاحیه در دهکده مسابقات مستقر شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رضازاده ، گلریزان ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار