رسایی در تذکری شفاهی:

آقای زنگنه! تکلیف 4 هزار نفر شرکت‌کننده آزمون وزارت نفت را مشخص کنید

نماینده مردم تهران در مجلس در رابطه با آزمون استخدامی شرکت نفت خطاب به زنگنه گفت: آقای زنگنه تکلیف 4 هزار نفری که در کارتابل وزارت نفت در حصر و زندانند را تعیین کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکری شفاهی با استناد به ماده 24 آیین نامه داخلی بند 11 و اصل 176 قانون اساسی گفت: مدتی قبل چند نفر از همکاران مجلس به برخی از وزرا به صورت رسمی براساس اصول قانون اساسی در خصوص یکی از مصوبات مربوط به شورای عالی امنیت ملی که توسط وزارت ارشاد ابلاغ شده بود تذکری دادند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به نقش سران فتنه مثل کروبی، موسوی و خاتمی در کودتای 5 سال قبل شورای عالی امنیت ملی مصوبه ای داشت مبنی بر اینکه مواضع این افراد نباید در رسانه‌ها بازتاب داده شود اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه ای را به رسانه‌ها فرستاد و این رسانه های فتنه گر به خاطر چند تذکر نماینده جوسازی بسیاری را داشتند که متأسفانه شورای عالی امنیت ملی و نه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ تذکری را مطرح نکرد.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه دیگری را به رسانه ها فرستاده که محتوای آن با نامه قبلی متفاوت است این نامه مربوط به پرونده نفتی بین المللی شده و گفته اند که چون حکم آن قرار است صادر شود پس لازم است که رسانه ها هیچ موضوع را عنوان نکرده و تنها به آن چیزی که واحد حقوقی ریاست جمهوری می گوید اکتفا کند اما باید گفت که آقای شمخانی حرمت امامزاده را متولی آن مشخص می کند، من نمی‌گویم که در این موضوع کسی حرف بزند بلکه می‌گویم هر دو مربوط به شورای عالی امنیت ملی است و وزارت ارشاد ابلاغ کرده هر دو باید عمل شود هر دو قانون است.
 
نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: چرا این همه به تذکرات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حمله کرده‌اند، چرا به تذکر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم بازتاب مواضع سران فتنه در رسانه ها حمله شده و پاسخی داده نشد. مجلس باید واحد حقوقی داشته باشد بارها گفته‌ام وقتی به کلیت مجلس حمله می‌کنند واحد حقوقی مثل حقوق ریاست جمهوری مثل جاهای دیگر باید پیگیری قضایی کنند نماینده‌ها خودشان نمی‌توانند، هر دو مصوبه مربوط به شورای عالی امنیت ملی است ولی در مورد یکی سکوت می‌کنند و در مورد یکی دیگر الزام می‌کنند.
 
رسایی تصریح کرد: یک عده‌ای جلوی درب جمع شده‌اند که مربوط به آزمون شرکت نفت است، وزیر نفت اسامی منتخبان را اعلام نمی‌کند، آزمون قانونی و در وقت قانونی انجام شده مصاحبه‌ها در دوره همین وزیر اجرا شده، بنده در رابطه با همین مسئله از وزیر نفت سوال کردم و قرار است این سوال به صحن هم ارجاع شود.
 
وی افزود: 4 هزار نفر در کارتابل وزیر نفت در حصر و زندانند، آقایانی که نگران حصرند 4 هزار نفر را از حصر دربیاورند نه آن دو نفری که در حصرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تکلیف ، وزیر ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار