قم/

درخشش تکواندوکاران خردسال قمی

سرپرست هیئت تکواندو استان قم حضور موفق تکواندوکارن رده های پایه در مسابقات کشوری را تضمین کننده آینده تکواندو قم دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ سیدجواد حسینی، تصریح کرد: حاصل ماه ها و حتی سال ها تلاش هیئت و مربیان دلسوز و پرتلاش تکواندو قم در مسیر رشد و پیشرفت این رشته ورزشی از طریق سرمایه گذاری بر روی رده های سنی پایه، با حضور موفق تکواندوکارن قم در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور رقم می خورد.

وی ادامه داد: مربیان تکواندو قم با امکانات حداقلی و با کمترین برخورداری از حمایت مالی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش می کنند و امیدوارم که بتوانیم حمایت خوبی از آنها داشته باشیم و امکانات خوبی نیز فراهم کنیم تا تکواندوکاران قم در مسابقات مختلف جزو مدعیان کسب عناوین برتر باشند.

سرپرست هیئت تکواندو استان قم در ادامه از حضور 2 تیم به نمایندگی از قم در لیگ های خردسالان و نونهالان تکواندو باشگاه های کشور خبر داد و بیان داشت: فصل جدید لیگ های این دو رده سنی از نهم مرداد ماه آغاز شده و خوشبختانه شاهد شروع موفق تکواندوکاران قم در رقابت با حریفان خود بودیم.

وی یاد آور شد: تکواندوکاران قم با کسب یک پیروزی با ارزش در گام نخست از بازی‌های خود، درخشش قابل توجه و عملکرد بسیار خوبی در فصل جدید لیگ خردسالان تکواندو باشگاه‌های کشور داشتند و در لیگ نونهالان نیز گام نخست را با کسب یک پیروزی با ارزش برداشتند تا امیدواری زیادی نسبت به موفقیت های بیشتر آنها در لیگ امسال داشته باشیم.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: قم ، تکواندوکاران ، خردسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.