رودهن/

هنر قلمی توانا در حوزه مبلمان شهری است

هنرمند گرافیست کشورمان گفت : هنر در حوزه مبلمان شهری و بحث زیبا سازی ابزاری توانا جهت رفع کمبود ها و خلاء های گذشته محسوب می شود .

نسرین بنیادی هنرمند گرافیست کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وجود دغدغه فرهنگی در برنامه های مسئولان گفت :مسئولان باید در برنامه هایشان دغدغه هویت فرهنگی داشته باشند .

وی با اشاره به حمایت شهرداری ها در راستای حمایت از هنرمندان در جریان زیبا سازی شهرها افزود :شهرداری ها در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری با مروری بر تاریخچه فرهنگی شهر و استان خود این بخش از خدمات شهری را با قلم تکیه برفرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی طراحی کنند .

این هنرمند گرافیست کشورمان با تاکید بر اینکه مسئولان نباید به هنرمندان و پیمانکاران تکراری کار بدهند ،اظهار داشت : ایده ها در بحث زیباسازی و مبلمان شهری باید با استفاده از هنرمندان مختلف با برخورداری از دیدگاههای هنری متفاوت به فضای شهر ها و استانها ساختاری متنوع و زیبا ببخشد .

بنیادی در خاتمه اظهار داشت : جمع آوری آثار هنرمندان و داوری کارشناسی بروی آنها در جهت نصب در معابر عمومی شهر ها و استانها هنر را به عنوان ابزاری مهم و کارامد به خدمت مبلمان شهری در می آورد .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.