قیمت کاغذ در سراشیبی سقوط

جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان گفت: قیمت کاغذ در بازار به شدت رو به کاهش است.

جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان در گفتگو باخبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: قیمت کاغذ با وجود آنکه در فصل تولید کاغذ به سر می‌بریم، به شدت رو به کاهش است. کاهش قیمت کاغذ بیشتر به نبود کار در صنعت چاپ بازمی‌گردد.

وی افزود: در صورت وجود رونق در صنعت چاپ قیمت کاغذ تا این حد کاهش پیدا نمی‌کند. به دلیل وضعیت نامطلوب کسب و کار در صنعت چاپ، قیمت کاغذ کاهش یافته است. همچنین دلیل دیگر کاهش قیمت کاغذ را می‌توان رقابت بین تاجران دانست، تغییر در قیمت کاغذ به وضعیت دلار باز نمی‌گردد.

رئیس اتحادیه صحافان تصریح کرد: اکنون قیمت کاغذ به بندی 62 تومان رسیده است در صورتی که بخواهیم کاغذ را از کشورهای دیگر به داخل کشور وارد کنیم قیمت کاغذ بیش از قیمت کنونی آن در بازار خواهد بود.

غفاری اظهار داشت: متأسفانه تا این لحظه خبری از تشکیل سازمان چاپ نداریم. روند کند تشکیل سازمان چاپ به فاصله میان اتحادیه‌های صنعت چاپ باز می‌گردد. فاصله بین اتحادیه‌ها سبب عقب افتادن کار تشکیل سازمان چاپ شده است.

وی عنوان کرد: در مرداد ماه سال‌جاری جلسه‌ای بین اتحادیه‌های صنعت چاپ برگزار می‌کنیم و در آن جلسه به تشکیل سازمان چاپ خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاغذ ، سقوط ، صنعت ، چاپ ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار