شماره ۶۹؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۵/۲۴

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

 

 



 

دیگر نگران از دست دادن اطلاعات خود نباشید؛
Backup این امکان را به شما می‌دهد که یک نسخه از اطلاعات مورد نظرتان را داشته باشید تا در صورت پاک شدن یا ویروسی شدن بتوانید نسخه سالم را جایگزین کنید. پس اگر دوست دارید نسخه‌ای از اطلاعات موجود در رایانه را داشته باشید ما برای شما نرم افزار FBackup را معرفی می‌کنیم.

 

 


 

محیط رایانه خود را متفاوت کنید؛
پوسته‌های ویندوز هفت و هشت با فرمت Themepack می‌باشند که مجموعه‌ای تصاویر به همراه رنگ‌هایی خاص دارند، این تصاویر به صورت زمان بندی شده هستند و هر چند دقیقه یکبار عوض می‌شوند که این کار باعث می‌شود تا محیط دسکتاپ شما یک نواخت نباشد. در این بسته از بابرترین‌ها 10 پوسته زیبا و جذابی را برایتان آماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

 

 


 

برای رایانه؛
امروزه کودکان همانند بیشتر افراد جامعه نیازمند استفاده از رایانه و اینترنت هستند، حال برای نظارت و مراقبت از کودکان هنگام کار با رایانه نرم افزار Salfeld Child Control می‌تواند خیلی مفید و کاربردی واقع شود. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که والدین می‌توانند برای کودکان خود میزان دسترسی به بخش‌های مختلف رایانه را تعیین کنند، نرم افزارها و بازی‌های مد نظر را مسدود کنند تا قابل اجرا نباشد و یا کلمات خاصی را برای جستجو فیلتر کنند.

 

 


 

یکی از دلایل اصلی کاهش سرعت ویندوز، عدم استفاده صحیح از آن است، نصب نرم افزارهای نامناسب یا دستکاری تنظیمات اصلی ویندوز نمونه هایی از استفاده ناصحیح از ویندوز است، برای این که سرعت ویندوز رایانه شما به حالت قبل بازگردد می توانید از این نرم افزار Free Windows Tuner فوق العاده قدرتمند استفاده کنید. برنامه با بازیابی تنظیمات اصلی ویندوز و از بین بردن برنامه های مخرب سرعت ویندوز را بهتر از روز اولش می کند و می توانید با نهایت سرعت کارهای مد نظر خود را انجام دهید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: ایجاد تنظیمات پیشرفته در ویندوز فقط با یک کلیک، نمایش وضعیت ریجستری، رم و سی پی یو، پاک سازی کامل فایل های اضافی و ... اشاره کرد.
 

 


 

مدیریت رایانه های تحت شبکه کار بسیار دشواری است و کمتر افراد موفق می شوند که به صورت کامل بر روی فعالیت تک تک رایانه های موجود در یک شبکه نظارت کنند. نرم افزار Classroom Spy برای حل این مشکل ارائه شده است، برنامه با ارائه رابط بصری یکپارچه از رایانه های تحت شبکه، بستری را فراهم می کند تا شما به صورت زنده و تصویری حرکات انجام شده در هر رایانه را دنبال کنید. برنامه علاوه بر بعد نظارتی می تواند بعد آموزشی مناسبی برای دانش آموزان در هنگام کار با رایانه داشته باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان نمایش صفحه نمایش رایانه اصلی در صفحه نمایش رایانه های زیر مجموعه (مناسب برای امور آموزشی)، امکان مدیریت رایانه های تحت اختیار از راه دور، سرعت بالا در برقراری ارتباط و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه؛
گنجور رومیزی نرم‌افزاری رایگان و آزاد است که به کمک آن می‌توانید به اشعار بیش از ۶۳ شاعر پارسی‌گو را دسترسی داشته باشید. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی، کپی متن و چاپ از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. پایگاه داده‌های این اشعار مبتنی بر پایگاه داده‌های اشعار سایت گنجور است و امکاناتی جهت مشاهدۀ اشعار متناظر و حاشیه‌های آنها در سایت گنجور نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

 

 


 

برای رایانه؛
یکی از سخت ترین انتخاب ها در هنگام استفاده از تلفن همراه، انتخاب یک صدای زنگ مناسب و دلنشین است، اما اکثر ما زمان زیادی را برای پیدا کردن رینگتون مورد نظرمان صرف می کنیم و در نهایت هم آهنگ مورد نظر را پیدا نمی کنیم. اگر شما هم با این مشکل مواجهه هستید، می توانید با استفاده از این نرم افزار Free Ringtone Maker برای تلفن همراه خود آهنگ مد نظر را با سلیقه و سبک دلخواهتان بسازید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری ساده و امکان ساخت رینگتون بدون آموزش خاص، پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج صوتی، سازگاری با اکثر ویندوزها و ... اشاره کرد.
 

 


 

با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها؛
اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مالتی مدیا برای تغییر فرمت و کیفیت فیلم های ویدئویی هستید، بدون شک دریچه برنامه قدرتمند Aimersoft Video Converter را پیشنهاد می کند، مطمئن باشید که برنامه معرفی شده جزو برترین برنامه های موجود در زمینه تغییر فرمت و کیفیت فایل های ویدئویی است و می توان گفت از تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود در دنیا پشتیبانی می کند؛ این ویژگی برنامه را محبوب کرده است. علاوه بر ویرایش کیفیت و فرمت فایل ها می تواند کارهایی چون: اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، امکان صدا گذاری بر روی فایل های تصویری، قابلیت افزودن افکت های دلخواه به ویدئوها و ... را انجام دهد.
 

 


 

برای رایانه؛
اکثر نرم افزارها دارای کلیدهای فعال سازی هستند و در واقع برای به دست آوردن کلید فعال سازی برخی از برنامه ها باید هزینه ای را پرداخت کرد، اما این نرم افزار Product Key Explorer کمک می کند تا رمزهای عبور و کلید نرم افزار های فعال شده در رایانه خود را به دست بیاروید و از آن ها در سایر دستگاه ها استفاده کنید. جالب است بدانید که برنامه معرفی شده قادر به شناسایی و نمایش الگوهای فعال سازی 500 نرم افزار محبوب و کاربردی است. از جمله نرم افزارهایی که توسط برنامه پشتیبانی می شوند، عبارت اند از: نسخه های مختلف ویندوز، برنامه آفیس، نسخه های مختلف فتوشاپ و ... . از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: توانایی بالا در به دست آوردن کلیدهای مورد نظر، سازگاری با اکثر نسخه های ویندوز، رابط بصری ساده و ... اشاره کرد.
 

 


 

با قابلیت پشتیبانی از اندروید، ios و سیمبین؛
امروزه که سیستم عامل های مختلف برای تلفن های همراه وجود دارد، ایجاد ارتباط بین رایانه و گوشی های همراه کار دشوار و چالش انگیز به نظر می رسد، زیرا کاربر باید از برنامه ای بهره ببرد که قادر به پشتیبانی از سیستم عامل های رایج در تلفن های همراه مانند: اندروید، ios و سیمبین باشد، این نرم افزار Wondershare MobileTrans می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد ارتباط بین تلفن همراه و رایانه باشد، در ضمن علاوه بر ایجاد ارتباط بین تلفن همراه و رایانه، برنامه قادر است که بین دو گوشی مختلف با سیستم عامل های گوناگون نیز ارتباط برقرار کند و بین آن ها فایل ها و پیامک ها را جا به جا کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از 2000 گوشی با سیستم عامل های مختلف، سرعت و سهولت بالا در شناسایی گوشی های متصل شده، پشتیبانی از بسترهای مختلف ارتباطی برای اتصال گوشی ها و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه؛

HitmanPro قابلیت اجرا از یک حافظه فلش، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید آلودگی و فعالیت ویروس ها و فایل های مشکوک که دارای مشخصات رفتاری بدافزارها هستند را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید.

yjc.ir

 


 

پشتیبانی از ۴۴ زبان برنامه نویسی؛
برنامه Notepad ابزاری کم حجم می‌باشد که در تمامی نسخه‌های Windows Microsoft موجود است، اما این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن‌ها از راست به چپ می‌باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیش فرض در UTF-8 است اما دریچه با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده است.

 

 


 

با اپلیکیشن شبکه سه؛
دوستداران و هواداران برنامه‌های شبکه سه سیما از این پس می‌توانند از طریق نرم افزار شبکه سه، به سادگی و به صورت رایگان به هر آنچه از این شبکه پخش می‌شود دسترسی داشته باشند. شبکه سه سيما در چهاردهم آذرماه 1372 با رويکرد جوان و ورزش تاسيس شد، برنامه‌های شاخص این شبکه در موضوعات طنز، مسابقات ورزشی، برنامه‌های مستند و معارفی می‌باشد.

 

 


 

فیلم‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید؛
در آپارات شما نه تنها قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید بلکه می‌توانید با به وجود آوردن یک کانال ویدئو، دیگر کاربران را به صورت اختصاصی از ویدئوهای خود مطلع کنید در همین راستا تیم توسعه موبایل آپارات نرم افزار این سایت را برای تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS تولید کرده است تا شما کاربران سریعتر و ساده‌تر به کلیپ‌های تصویری دسترسی داشته باشید.

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
دوست داری بهترین عکاس برای گرفتن عکس های مختلف در حالت های مختلف باشی؟ تا حالا شده بخواهید یک عکس را به گونه ای بگیرید که همیشه تو خاطره ها ثبت شود و هیچ وقت فراموش نشود؟ "نرم افزار ژستک" با بیش از 150 ژست مختلف برای عکاسی از افراد مختلف در مکان های مختلف، ژست های کودکان ،ژست های دو نفره ، ژست های گروهی ،ژست های آقایان و خانم ها و ... است. تنها کافیست نرم افزار را دریافت کنید، ژست ها را مشاهده کرده و در همان جا وارد دوربین اختتصاصی ژستک شده و از خود یا سوژه عکس بگیرید . از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ذخیره هر ژست در تلفن همراه، دارا بودن دوربین اختصاصی در درون برنامه، دارای توضیحات درباره هر ژست و ... اشاره کرد.
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
ضرب المثل ها جملاتی کوتاه هستند که در بر دارنده معانی مختلف و متعددی هستند، اما تا حالا فکر کردید که این ضرب المثل از کجا آمده اند و ریشه آن ها مربوط به چه موضوعی می شود. این برنامه "ریشه ضرب المثل ها" شما را با ریشه ضرب المثل های معروف آشنا می کند تا شما با آگاهی بیشتری از آن ها استفاده کنید. از قابلیت های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان افزودن ضرب‌المثل‌ها به لیست علاقه مندی ها، جستجوی جزئی از عنوان ضرب المثل در بین عنوان ها، ارسال ضرب‌المثل‌ها از طریق پیامک، ایمیل و سایر برنامه‌های ارتباطی اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
شاید یکی از هنجارهای ناپسند که در جامعه رواج بسیار زیادی به ویژه در میان جوانان پیدا کرده ، کشیدن سیگار است. اکثر افراد به دلیل عدم آشنایی با مضرات استفاده از سیگار به سراغ آن می رود، اما این نرم افزار "سیگار و ضرر های آن" به صورت کامل شما را با معایب استفاده از سیگار آشنا می کند و دارای مطالبی مانند: اعتیاد چیست، 9 تصور غلط درباره سیگار، تاثیرات سیگار بر روی قلب، بهترین مواد غذایی برای سیگاری ها، سیگار و سرطان، ترک سیگار بدون افزایش وزن و ... اشاره کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا و کاربردی، استفاده از منابع معتبر پزشکی و علمی، معرفی روش های بدون عوارض برای ترک سیگار و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

برای اندروید؛
برای همه ی ما پیش آماده است که در لحظات حیاتی شارژ باتری تلفن همراهمان تمام شود، تنها راهکار جلوگیری از این مشکل استفاده از نرم افزارهای مدیریت مصرف باتری است، این برنامه GreenPower Premium با روش های خود سبب کاهش 50 درصدی مصرف باتری تلفن همراهتان می شود، برنامه با بررسی وضعیت فعلی باتری، شرایط مد نظر برای کاهش مصرف و افزایش عمر باتری را اتخاذ می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: مدیریت بسترهای دسترسی به اینترنت نسبت به وضعیت باتری، دارا بودن حالت شب حرفه ای برای کاهش مصرف باتری به صورت چشمگیر، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی آن ها، ارائه لیست از برنامه های پر مصرف و ... اشاره کرد.
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
شاید برای خیلی از ما مهم باشد که دیگران با توجه به رفتار و گفتارمان چه تفکری درباره ما دارند، در واقع این مسئله برای ما مهم است که بدانیم با کارهایمان چه شخصیتی از خودمان در مقابل دیگران به نمایش گذاشته ایم و آن ها چطور شخصیتی برای ما متصورند. آیا ما را آدمی مغرور و خودمحور می پندارند یا رئوف و مهربان؟ آیا در نظر آن ها ما انسانی سخت کوش، معقول و هوشیار هستیم یا فردی بی مسئولیت؟ برای پی بردن به پاسخ این سوال ها لازم نیست از تک تک اطرافیانمان بپرسیم که چه تصوری از شخصیت ما دارند، حتی اگر این کار را هم بکنیم ممکن است به پاسخ دقیقی دست پیدا نکنیم، چرا که ممکن است آن ها در ارائه پاسخ صداقت لازم را نداشته باشند. برای دستیابی به پاسخ خود دریچه نرم افزار "چه جور شخصیتی داری؟" را معرفی می کند.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
یوگا یکی از بهترین ورزش های تخصصی در افزایش آرامش و استفاده بهتر از ویژگی های جسمانی و روانی است، این ورزش ریشه در کشور هند دارد و در نرم افزار "یوگا" 24 حرکت مهم و تاثیرگذار برای چربی سوزی گنجانده شده است، با تغذیه صحیح و استفاده از آموزش های نرم افزار می توانید به صورت چشمگیری چربی های بدن خود را کاهش دهید یا این که لاغر شوید. در این برنامه، حرکات با تصویر به همراه توضیحی مختصر ارائه گردیده است، تا در انجام آن ها دچار مشکل نشوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی کامل به اینترنت در محیط برنامه، آموزش تصویری حرکات به همراه توضیحات مرتبط، استفاده از تمرین های تخصصی و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

اندروید ؛

 fake gps ، بهترین برنامه موجود برای جعل موقعیت یاب جی پی اس در گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد. با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید به راحتی مکان خود را تغییر دهید، این برنامه مکان یاب گوشی شما را به گونه ای تنظیم کند که آدرس مکان خود را به صورت جعلی تغییر دهید. شما می توانید محل فعلی خود را به رم، لندن، نیویورک و ... تغییر دهید.

 


 

بهترین برنامه بهینه ساز گوشی های هوشمند؛
Optimizer Plus بهترین برنامه موجود برای بهینه سازی و افزایش کارایی گوشی ها و تبلت های اندرویدی در فروشگاه گوگل است، قیمت این برنامه 10 دلار است که دریچه این برنامه را برای شما رایگان آماده دانلود کرده است. طبق امتحان های به عمل آماده با استفاده از ابزارک های موجود در این برنامه می توان بازدهی گوشی یا تبلت اندرویدی را تا 50 درصد افزایش داد. از قابلیت های برنامه می توان به مواردی چون: امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمامی فایل ها و برنامه ها، کاهش مصرف باتری به صورت چشمگیر، امکان پاک سازی کامل اطلاعات و فایل های اضافی، کاهش فشار بر روی پردازنده و ... اشاره کرد. همچنین برنامه محیطی را فراهم می کند تا به آسانی بر روی نرم افزارها و بازی های نصب شده بر روی گوشی خود کنترل داشته باشید.
 

 


 

برای اندروید؛
این اپلیکیشن علاوه بر تبدیل تاریخ شمسی به میلادی، طالع بینی های مصری و چینی طبق تاریخ تولدرا ارائه می دهد که اطلاعاتی هم درمورد ماه میلادی مورد نظر را نیز دارد. با این برنامه می توانید تاریخ تولد میلادی خود را بدست آورده و طالع خود را مشاهده کنید. همچنین نرم افزار تبدیل تاریخ دارای مشخصات مربوط به ماه و سال تولد شما را ازقبیل گل مربوطه یا سنگ قیمتی و... را ارائه می دهد.

 

yjc.ir

 


 

برای اندروید؛
 از گذشته مردم علاقه مند بودند که آينده را پيش بيني کنند لذا براي اين منظور اقوام مختلف علوم متنوعي را خلق کرده اند مانند ستاره شناسي، تعبير خواب، طالع بيني، روانشناسي رنگها و... که تعبير خواب نيز يکي از اين علوم به شمار مي رود و معايب و مزاياي فوق را دارد: از لحاظ پيش گوئي يکي از بالاترين سطح ها را دارد و مي توان توسط آن محدوده بسيار بزرگي را پيش بيني کرد زيرا که عالم خواب عالم روح است و روح مي  تواند زمان را طي کند و در حال به آينده برسد و تنها عيب آن محدود بودن به خواب ديده شده است ولي با اين حال تعبير خواب را يکي از بهترين روش هاي پيش بيني آينده مي شناسند، تنها کافيست خوابي را که ديده ايد به خاطر بياوريد و با با نرم افزار تعبیر آرام خواب خود را تعبیر کنید.

 

yjc.ir

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
چیستان یا چیست آن به معنی پیچیده و به اصطلاح کلامی است موزون، که دلالت بر ذات شیئی از اشیا با ذکر خواص و لوازم آن شیء دارد. شعر یا نثر یا کلامی است که در آن، با بیان نشانه‌ها و ویژگی ها و مشخصات چیز معین یا توصیف آن چیز (بی آن که از آن نامی برده شود) آن را از شخص مقابل مورد پرسش قرار می‌دهند و منظور از آن در واقع نوعی هوش آزمایی یا مسابقه است و چون اغلب با کلمه «چیست آن» آغاز می‌شود به آن «چیستان» می‌گویند. "گنجینه چیستان" مجموعه ای از ساده ترین، بهترین و سخت ترین چیستان ها را در اختیار شما قرار می دهد، با این برنامه لحظات خوشی در کنار دوستان خود داشته باشد و برای ساعت ها سرگرم شوید.
 
 

 


 

بهترین و تنها برنامه شبیه ساز؛
این روزها که اجرای بازی های دیگر سیستم عامل ها در انواع دستگاه ها رایج شده است، این بار نوبت بازی کنسول پی اس پی است که بتوان آن ها را در گوشی یا تبلت اندرویدی اجرا کرد،  این برنامه PPSSPP - PSP emulator تنها و بهترین شبیه ساز بازی های پی اس پی در سیستم عامل اندروید است. برنامه اکثر بازی های کنسول معرفی شده را پشتیبانی می کند اما سرعت و کارایی آن بستگی به سخت افزار موجود در گوشی شما دارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی کامل به برنامه و بازی هایی که نیاز به دسترسی به اینترنت دارند، رابط کاربری یکپارچه و روان، پشتیبانی از ذخیره در کارت حافظه جانبی و ... اشاره کرد. برای اجرای بازی ها کافیست که فایل اصلی را به گوشی منتقل کنید و آن را وارد برنامه کنید.
 

 


 

برای اندروید؛
عقيده مسلمان به اصول دين بايد از روى دليل باشد، ولى در احكام غير ضرورى دين بايد يا مجتهد باشد كه بتواند احكام را از روى دليل به دست آورد،يا از مجتهد تقليد كند، يعنى به دستور او رفتار نمايد، يا از راه احتياط طورى به وظيفه خود عمل نمايد كه يقين كند تكليف خود را انجام داده است.نرم افزار 14 رساله می تواند در این مورد کمک خوبی برای شما باشد و همیشه همراه شما می باشد.

 

yjc.ir

 


 

برای اندروید؛
برای سنجیدن اعصاب خود، گوشی را طوری در دست بگیرید که دست یا آرنج شما به جایی تکیه نداشته باشد و گوشی تا حدی از بدنتان فاصله داشته باشد، سپس دکمه شروع را بزنید و تا توقف تایمر سعی کنید گوشی را بی حرکت نگه دارید.

 

yjc.ir

 


 

برای اندروید؛
اکثر ما از دیکشنری فقط برای ترجمه متون انگلیسی یا زبان های دیگر استفاده می کنیم، در این دیکشنری کامل 100000 لغت تخصصی با ترجمه قرار داده شده است و می توانید به آسانی با معانی انگلیسی و فارسی کلمات آشنا شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان جستجو کلمات به صورت انگلیسی و فارسی، قابلیت امکان جستجو کلمات اشاره کرد. اگر یک دانشجو هستید، دریچه پیشنهاد می کند این نرم افزار دیکشنری را از دست ندهید. برای استفاده از دیکشنری کاسپین بر روی قسمت خاکستری رنگ لمس کرده تا صفحه کلید ظاهر شود.

 

yjc.iryjc.iryjc.ir

 


 

برای اندروید؛
 SMS Apps Lock نرم افزاری است بسیار کاربردی و مورد نیاز خیلی از کاربران که در تلفن همراه خود اطلاعات شخصی نگه داری می کنند. با این نرم افزار که از سه نوع قفل که بصورت پین کد، الگو و قفل صوتی پشتیبانی می کند، می توانید بخش های مهم و محرمانه تلفن همراه خود را قفل کنید. این نرم افزار پیامک ها مخاطبین گالری شخصی و نرم افزار های نصبی شما را قفل می کند.

 

yjc.ir

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
اکثر برنامه ها و بازی ها دارای کدهای مخفی هستند که افراد عادی به آن ها دسترسی ندارند، غالبا این کدها برای افزایش دسترسی و انجام تنظیمات تخصصی کاربرد دارند، سیستم عامل اندروید هم از این بحث مستثنی نیست و دارای کدهای مخفی فراوانی است که می توانید با استفاده از آن ها مدیریت بهتری بر روی بخش های وایرلس، تست صفحه نمایش، نمایش تاریخ ساخت گوشی موبایل، نمایش شماره سریال گوشی موبایل و ... داشته باشید. در واقع با استفاده از کدهای موجود در نرم افزار می توانید سیستم عامل اندروید را مانند یک متخصص بشناسید و از بهترین کارایی های آن بهره ببرید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش کدها با رنگ های مختلف، وجود اکثر کدهای مخفی اندروید در بخش های مختلف، سازگاری کدها با اکثر گوشی ها و نسخه های اندروید اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
"ریتینفو" بهترین نرم افزاری است که توسط آن می توانید گوشی خود را محک بزنید، توسط برنامه معرفی شده شما می توانید از امکانات و ویژگی های گوشی یا تبلت اندرویدی خود به صورت کامل آشنا شوید، اطلاعاتی که شاید تا به امروز از وجود آن ها مطلع نبوده اید. با اطلاعات دقیق ارائه شده توسط نرم افزار می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به صورت کامل و از تمامی لحاظ با سایر گوشی ها مقایسه کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواری چون: نمایش اکانت های ارتباطی و سریال سیم کارت تلفن همراه، تعیین بهترین حالت برای رزولوشن گوشی یا تبلت شما، نمایش سریال های اصلی گوشی و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

برای اندروید؛
رساله احکام بانوان ایت الله مکارم شیرازی در 147 صفحه تهیه شده است که این نرم افزار شامل بخش های بسیار مفید می باشد که می توان به بلوغ و نشانه های آن، مسائل وضو و احکام وسواس نام برد که این نرم افزار شامل 22 بخش می باشد.

 

yjc.ir

 


 

برای اندروید؛
برای ایجاد فرهنگ حجاب و پوشش مناسب در جامعه، باید ابتدا پایه های اعتقادی و بینش افراد رانسبت به این موضوع، محکم کنیم و این یعنی نهادینه سازی باورهای درست و فرهنگ سازی دقیق. نرم افزار حجاب در قرآن یک نرم افزار بسیار زیباست که حجاب و دانستنی ها حجاب را بیان می کند و می‌گوید که جایگاه حجاب در قرآن چگونه است. این نرم افزار در مورد حجاب دانستنی های قرار داده است که بسیار عجاز آور است.

 

yjc.ir

 


 

برای اندروید و iOS؛
بدون شک یکی از بهترین و محبوب‌ترین سرویس دهندگان ایمیل، سرویس شرکت گوگل به نام جیمیل است. معمولا بیشتر ما کاربران برای چک کردن ایمیل‌های روزانه، رایانه خود را روشن و سپس از طریق بستر اینترنت مستقیما وارد حساب کاربری خود می‌شویم. اما جدای از این کار می‌توانیم نرم افزار Gmail را بر روی تبلت و یا تلفن هوشمند خود نصب کنیم و دیگر دغدغه چک کردن حساب کاری یا ارسال ایمیل را نداشته باشیم، چرا که ایمیل‌های ارسالی به شما از طریق بخش Notification یا همان بخش اطلاع رسانی گوشی به شما اطلاع داده خواهد شد.

 

 


 

برای ios؛
یکی از بهترین و کاربردی ترین زبان های برنامه نویسی، زبان php است، شما می توانید با دریافت این نرم افزار +PHP به صورت کامل زبان برنامه نویسی مورد نظر را فرا بگیرید و به اطلاعات جامع در مورد آن دست پیدا کنید. برنامه معرفی شده کامل ترین برنامه موجود در زمینه برنامه نویسی php برای سیستم عامل ios است و آموزش های آن توسط بسیاری از متخصصان به تایید رسیده است. تمامی موارد موجود در برنامه همراه با مثال توضیح داده شده اند و بیش از 4000 تابع به صورت کامل در برنامه تشریح شده است. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه جدیدترین روش های برنامه نویسی php، معرفی کدهای بهینه سازی شده، مناسب برای متخصصین برنامه نویسی و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

برای IOS؛
خورشید نزدیک ترین ستاره به سیاره ما انسان ها است، در نظر ما سطح خورشید ثابت و بدون تغییرات است، اما اگر دوست دارید که با نحوه شکل گیری خورشید و فعالیت های آن آشنا شوید، می توانید به صورت رایگان نرم افزار Solar Activity Monitor را دریافت کنید. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید به صورت زنده سطح خورشید را نگاه کنید و از نزدیک با انفجارهای هسته ای سطح خورشید رو به رو شوید، علاوه بر موارد ذکر شده شما با سیر تکامل خورشید از میلیون ها سال پیش تا به امروز آشنا می شوید، اطلاعات موجود در برنامه توسط تلسکوپ های بزرگ و معروف جهان مانند: SOHO ،NOAA ،SDO و ... جمع آوری و ارائه می شوند.
 
 

 


 

برای ویندوزفون؛
آیا می خواهید صفحه نمایش قفل شما متفاوت باشد؟ برنامه Live Lock Screen BETA دارای امکانات منحصر به فردی است که احساس لذت بخش کار با ویندوز فون از ابتدای شروع به کار با گوشی را تجربه خواهید کرد. این برنامه صفحه نمایش قفل زنده دارای 6 طرح بندی زیباست که انمیشن بسیار زیبای برای باز گردن قفل گوشی دارد.
 
در این نرم افزار می توانید یکی از ۶ طرح را به همراه یک یا چند عکس به عنوان تصویر لاک اسکرین انتخاب کنید و صفحه قفل تان را تغییر دهید. همچنین شما می توانید از بخش تنظیمات تصاویر لاک اسکرین را مشخص کنید و بازه زمانی تغییر تصاویر را تعیین کنید.
 
  

 






گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
نرم افزار افزایش سرعت ویندوز ویروس داره
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۱:۴۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
سلام. ممنون از نرم افزار های جالبتان. اگر میشه نرم افزاری که می توان در آن نرم افزار هایی که در اندروید می شود اجرا کرد را بگذارید. با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
لطفا اگه میشه بررسی گوشی جدید جی ال ایکس رو انجام بدین
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام. خدا قوت
ممنون از نرم افزارهای جالبتون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام با تشکر از نرم افزار های عالیتون. لطفاً یک پلیری بگذارید که پشتیبان پسوند های wlmp باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمدنائینی
۱۲:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام باتشکرفراوان از زحمات شما نرم افزار کدهای مخفی برای اندروید قابل نصب نیست بهیچ عنوان اززیپ خارج نمیشه یاروش نصب رو اموزش بدهید ممنون
آخرین اخبار