قدردانی "لیبرمن" از آمریکا

"ليبرمن"، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از آمريکا به سبب آنکه نگذاشت عليه رژيم صهيونيستی قطعنامه صادر شود قدردانی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الیوم،  وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه آمریکا به ویژه در شورای امنیت سازمان ملل متحد و جلوگیری از صدور قطعنامه علیه این رژیم ، گروههای فلسطینی را به باج خواهی از این رژیم متهم کرد.

اویگدور لیبرمن گفت  لیبرمن این اظهارات را در پی مخالفت گروههای فلسطینی با تمدید آتش بس موقتی مطرح کرد.گروههای فلسطینی اعلام کرده‌اند اگر با خواسته‌های مقاومت موافقت نشود با تمدید آتش بس مخالفند.

لیبرمن دیشب درگفتگوی تلفنی با جان کری وزیر خارجه آمریکا که رسانه‌های اسرائیلی امروز اعلام کردند گفت: گفته فلسطینیان در قاهره مبنی بر اینکه به  ادامه آتش بس متعهد نیستند باج خواهی است. اسرائیل این موضوع را مد نظر قرار می‌دهد و برای همه احتمالات آماده است.

لیبرمن از کری به سبب "حمایت آمریکا از اسرائیل در طول مباحثات روز گذشته در شورای امنیت سازمان ملل متحد و به سبب فعالیتهای مشترک برای جلوگیری از صدور قطعنامه علیه تل آویو" سپاسگزاری کرد.

وی به رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه حمله کرد و گفت: اسرائیل نمی‌خواهد با ترکیه تنش آفرینی کند. 

وی افزود: تاکنون در برابر حملات شدید نخست وزیر ترکیه به اسرائیل خویشتنداری کرده‌ایم  امیدواریم این حملات پس از انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه آینده متوقف شود اگر نشود اسرائیل پاسخ خواهد داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار