عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد/

افزایش 35 درصدی واردات خودرو در سال گذشته

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان واردات خودرو در سال گذشته گفت: 35 درصد واردات خودرو در سال 92 افزایش یافته و در مقایسه با 700 هزار تولید خودرو 20 درصد کاهش تولید و 35 درصد افزایش واردات داشتیم.

عباس فلاح باباجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود: ارتقاء‌ کیفیت خودرو در ایران از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.
 
وی تصریح کرد: مشکلات صنعت خودرو را باید حل کرد چرا که تولید خودرو بی‌کیفیت مشکلات عدیدی را بر کشور تحمیل خواهد کرد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: با توجه به واردات خودروهای خارجی، باید در ارتقاء کیفیت تولید خودروهای داخلی همت گماشت و مطابق با استانداردهای جهانی تولید کرد.
 
باباجان با بیان اینکه متأسفانه صنعت خودروسازی در ایران فاقد کیفیت مطلوب است تأکید کرد: ایمنی سرنشین، ایمنی در محیط زیست، کاهش مصرف سوخت از محوریت‌های اصلی در تولید خودرو با کیفیت است که باید به آن توجه کرد.
 
وی افزود: در صنعت خودروسازی باید نیروهای متخصص به کار گرفته شوند چرا که به کارگیری افراد مبتدی مشکلات تولید و کیفیت نامطلوب را به دنبال دارد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه 6 درصد کیفیت وانت‌های تولید داخل کاهش یافته است تصریح کرد: تمامی خودروها از تخلف یکسان برخوردار هستند اما از نظر ایمنی در تولید باید بازرسی و بازنگری شوند و از سوء استفاده‌گری‌ برخی‌ها در صنعت خودرو جلوگیری کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها: واردات ، خودرو ، کاهش ، افزایش ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار