حجت‌الاسلام والمسلمين " گواهی" در تجمع مقابل سازمان ملل:

بان‌کی‌مون عینک خود را عوض و وجدان مرده خود را زنده کند

نماینده ولی‌فقیه سپاه حضرت رسول(ص) تهران بزرگ گفت: آمریکا به درد هیچ کشوری نمی‌خورد و نخواهد خورد و سازمان ملل باید پنبه را از گوش بیرون بیاورد و چشمانش را بازکند.

به گزارش  حوزه دفاعی - امنیتی  باشگاه خبرنگاران  به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی سپاه تهران( بسیج پرس)؛ حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در تجمع اعتراضی سازمان بسیج ادارات سپاه تهران نسبت به جنایات اسرائیل درغزه که صبح امروز مقابل دفتر سازمان ملل برگزار شد، با اشاره به تعبیری از شهید مطهری مبنی براینکه امروز باید اسرائیل را به عنوان شمر زمان و آمریکا را به عنوان یزید زمان شناخت، اظهار داشت: در شرایط کنونی مسئله غزه و جریان حملات رژیم غاصب اسرائیل یکی از مهم‌ترین جریانات محسوب می‌شود که باید به آن توجه کنیم.
 
رمضان سال 93 تیره‌ترین رمضان  مسلمانان غزه درطول تاریخ
 
وی با بیان اینکه فجایعی  که در غزه اتفاق افتاده است یکی از جنایات ماندگار در طول تاریخ محسوب می‌شود عنوان کرد: مسلمانان غزه در رمضان سال 93 یکی از تیره‌ترین رمضان‌های تاریخ را سپری کردند، به طوری‌که حتی یک روز هم به راحتی افطار نکردند و اگر حساسیت امروز مجامع اسلامی و حتی غیر اسلامی را شاهد هستیم به واسطه عمق فاجعه این جنایات بوده است.
 
 راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیرترین راهپیمایی‌های سال‌های اخیر
 
نماینده ولی فقیه سپاه تهران با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس سال 93 یکی از بی‌نظیر ترین راهپیمایی‌های سال‌های اخیر بوده است افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی سال 93 به جهانیان اعلام کردند که رژیم جعلی اسرائیل باید از صحنه جهان محو شود و به مجامع بین‌المللی اعلام کردند که برای حمایت از مردم غزه تا آخرین قطره خون خود با آن‌ها خواهند بود.
 
نماینده ولی فقیه سپاه تهران در این رابطه افزود: کسانی که در روز قدس سال 88 شعار " نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" را سر می‌دادند باید ببینند که ملت با بصیرت ما در راهپیمایی روز قدس سال 93 شعار هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام را در مقابل سر دادند.
 
رژیم صهیونیستی دچار وحشت شده است
 
گواهی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حمله به غزه مثل جنگ 33 روزه از اتفاقاتی که افتاده است دچار تشویش خاطر و وحشت شده است، عنوان کرد: امروز رژیم صهیونیستی که از مرگ صحبتی نمی‌کند و ادعا می‌کند که تا ابد ماندگارند دچار وحشت شده است و به دنبال آن بعد از اعلام آتش‌بس، بحث اختلاف در بین ارتش اسرائیل جدی شده است.
 
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی براینکه «انسان مؤمن از آهن محکم‌تر است» گفت: زنان و مردان فلسطینی وقتی که جنازه کودکانشان را مشاهده می‌كنند ذره‌ای تغییر حالت نشان نمی‌دهند و فقط شعار مرگ براسرائیل را در مشاهده این جنایت سر می‌دهند.


 
 

سازمان ملل باید پنبه را از گوش بیرون بیاورد و چشمانش را بازکند

 
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت رسول(ص) در رابطه با سکوت جوامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سازمان ملل و دیگر جوامع بین‌المللی که مدعی حقوق بشر هستند باید پنبه را از گوش بیرون بیاورند و چشمانشان را بازکنند زیرا جنایاتی علیه مردم بی‌دفاع غزه در حال رخ دادن است که نوعاً شامل کودکان و زنان می‌شود و اين نقض آشکار حقوق بشر است.
 
آمریکا به درد هیچ کشوری نمی‌خورد و نخواهد خورد
 
نماینده ولی فقیه سپاه تهران با بیان اینکه آمریکا به درد هیچ کشوری نمی‌خورد و نخواهد خورد، اظهار داشت: آقای بان‌کی‌مون و همکارانش باید برای اولین بار وجدان خود را قاضی کنند و وجدان مرده خود را زنده کنند و به درخواست مردم غزه توجه کنند زیرا دنیا به این سبک نخواهد ماند و آمریکا و اسرائیل فراعنه‌ای مثل مبارک تربیت کردند و آن‌ها را به خاک مذلت کشیدند که این مسئله نشان می‌دهد آمریکا در روز خطر به کسی کمک نمی‌کند. آقای بان‌کی مون انشاء‌الله هر چه زودتر عینک خود را عوض کند تا با واقعیت‌های جهان بیشتر آشنا شود.
 
گواهی در پایان خطاب به بان‌کی‌مون خاطرنشان كرد: شما صرف اینکه تشریفاتی در دنیا راه انداختید و از پول ملت‌های آزاده جهان بهره می‌برید و با سفرکردن به کشورهای متعدد تفریح می‌کنید بیایید یک مقدار از اعتبارات را برای نیازمندی‌های غزه مثل دارو و غذا هزینه کنید؛ شما به وظایف خود به درستی عمل نکرده‌اید.
 
در ادامه این مراسم، تجمع کنندگان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  سردادند و با صدور بیانيه‌ای جنایات وحشیانه، بی‌شرمانه و ضد انسانی رژیم صهیونستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.
 
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار