با مشخص شدن گروه بندی مسابقات؛

تیم‌های حاضر در رقابت‌های قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان حریفان خود را شناختند

با مشخص شدن گروه بندی مسابقات، دور گروهی رقابت‌های قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان در 2 بخش بزرگسالان و جوانان از امروز 15 مردادماه در مراغه آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان در رده سنی بزرگسالان و نهمین دوره رقابت‌ها در رده سنی جوانان از امروز 15 مردادماه در مراغه آغاز می شود. عصر روز گذشته مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها برگزار شد و 9 تیم حاضر در بخش بزرگسالان در 3 گروه و 5 تیم جوانان در یک گروه تقسیم بندی شدند.

بر این اساس در بخش جوانان تیم‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، اراک و کرمانشاه در تک گروه مسابقات رقابت می کنند و در بخش بزرگسالان در گروه اول تیم‌های تهران، کرمانشاه و آذربایجان شرقی، در گروه دوم گیلان، مرکزی و همدان و در گروه سوم اردبیل، البرز و مازندران قرار گرفتند.

بدین ترتیب از امروز رقابت‌ها در بخش بزرگسالان با برگزاری رقابت تهران و کرمانشاه آغاز می شود و در ادامه گیلان و مرکزی مسابقه می دهند، البرز به مصاف اردبیل می رود، تهران با آذربایجان شرقی دیدار می کند، گیلان و همدان، اردبیل مازندران، کرمانشاه و آذربایجان شرقی، مرکزی و همدان و البرز و مازندران دیگر مسابقات دور گروهی رقابت ها در بخش بزرگسالان است.

در بخش جوانان نیز کرمانشاه با اراک، چهارمحال و بختیاری با اصفهان، اراک با زنجان، چهارمحال و کرمانشاه، اصفهان و زنجان و اراک و چهارمحال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقات امروز و فردا 15 و 16 مردادماه در بخش گروهی برگزار می شود و با برگزاری دور نیمه نهایی و فینال تا 17 مردادماه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار