سنندج/

اولویت اصلی سپاه رفع محرومیت از چهره کردستان است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: رفع محرومیت از چهره استان کردستان مهمترین اولویت سپاه در اين استان به شمار مي رود و در همين راستا برنامه ريزي خوبي صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، سردار رجبی در جریان افتتاح بیمارستان صحرایی شهید دکتر فقیهی و شهدای جامعه پزشکی بیجار منطقه دهستان جعفرآباد و سالن ورزشی شهید مختاری،گفت: افتتتاح بیمارستان صحرایی اقدامی ارزشمند در راستای خدمت رسانی به مردم است.

وی از افتتاح چهار بیمارستان دیگر در نقاط مختلف استان کردستان خبر داد و افزود: نقاط استقرار این بیمارستان‌ها مشخص شده و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

 فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: از این چهار بیمارستان، دو بیمارستان با محوریت بیمارستان شهید قاضی و بهداری نیروی زمینی سپاه و دو بیمارستان دیگر با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح خواهد شد.

وی محرومیت زدایی و سازندگی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، با همکاری بسیج و مشارکت مردمی و با محوریت حضور در مناطق محروم استان کردستان را از دیگر اقدامات سپاه بیت المقدس استان کردستان عنوان کرد و افزود: تلاش براي توسعه كردستان در تمامي حوزه ها بسيار مهم و ضروري است.وی به هزینه های اجرایی این طرح اشاره کرد و گفت: امسال و سال آینده 40 میلیارد تومان در تمامی حوزه‌های ذکر شده برای محرومیت‌زدایی و توسعه استان از طریق سپاه هزینه خواهد شد.رجبی در پایان مطالعه دقیق در شناسایی عدم برخورداری و کم برخورداری مناطق محروم از امکانات پزشکی و رفاهی را ضروری برشمرد وافزود:تمامی این اقدامات تا رسیدن به هدف نهایی خود که از بین رفتن محرومیت استان است ادامه پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: اولویت ، محرومیت ، چهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.