بیش از 62 پل مکانیزه در منطقه 15 نورپردازی مدرن می‌شوند

مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15 از نورپردازی مدرن بیش از 62 پل مکانیزه در این منطقه خبر داد.

 سید سعید دادگستر مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح نورپردازی مدرن بیش از 62 پل مکانیزه در منطقه 15 در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری، افزایش دید رانندگان در هنگام شب، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
دادگستر اظهار داشت: در این طرح 57 پل مکانیزه و عابر پیاده  به سبک مدرن و با نصب جدیدترین پروژکتورهای اس ام بی به صورت وال و اشری به منشور افزایش چشم اندازهای بصری در روز و نورپردازی در شب، نورپردازی می شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:اجرای طرح نورپردازی مدرن در 62 پل مکانیزه و عابر پیاده منطقه 15، آماده باش اکیپ‌های زیباسازی به صورت مستمر در نواحی 6 گانه منطقه 15، نورپردازی و زیباسازی، نصب پروژکتورهای اس ام بی به صورت وال و اشری از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
دادگستر خاطرنشان کرد: تاکنون 57 پل مکانیزه و عابر پیاده در منطقه 15 به سبک مدرن،‌نصب جدیدترین تجهیزات نورپردازی شده و 5 پل مکانیزه و عابر پیاده در سال 93 نورپردازی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: پل ، مکانیزه ، نورپردازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار