یاوری: کارت‌های معافیت جعلی، نوعی فساد در فوتبال است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سازمان لیگ به جای اجرای قوانین جدید، قوانین اولیه را اجرا کند تا حجم پرونده‌های انضباطی کمتر شود.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لیگ برتر امسال لیگی پویا و شاداب است. نزدیکی جام جهانی برزیل به شروع لیگ جذاب و پویا کمک کرده است مشخص است که تفکرات جام جهانی در ذهن مربیان و بازیکنان موج می‌زند. جام شهدا که قبل از شروع لیگ انجام شد و هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال نشان داد که می‌توانیم به فوتبال باشگاهی و ملی امیدوار باشیم و اثرات آن را در تیم ملی بزرگسالان و امید ببینیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: چند سال است که می‌گوییم فوتبال ایران مسئله‌دار است. زمانی که آمار خود سازمان لیگ می‌گوید چندین بازیکن لیگ برتری با کارت معافی جعلی در تیم‌ها حاضرند و یا پیشنهادهایی که شب قبل از بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر به اکثر بازیکنان تیم فجر سپاسی داده شد و با وعده پول و بازی در تیم‌های لیگ برتری با قراردادی خوب، سعی به خریدن بازیکنان کردند نباید انتظار بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: قانون سقف بودجه قانون خوبی است، ولی امکان ندارد اجرا شود. باید بررسی شود تیمی که تا فصل پیش بودجه تعیین شده‌ای نداشته و در این چند فصل اخیر همیشه خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می‌کرده است، چگونه به یکباره با بازیکنان قراردادهای میلیاردی می‌بندد.

یاوری در پایان گفت: مراسم تجلیل از برترین‌های لیگ یک جلسه فامیلی بود. حاضرین در این مراسم به دو گروه خواص فوتبال و میهمانان اسپانسر تقسیم شده بودند. به نظر من پدیده لیگ باید شریفی معرفی می‌شد و نباید انتخاب‌های مراسم بین تیم‌های خاص تقسیم می‌شد.
آمار کارت‌های معافیت جعلی نشان می‌دهد فساد در فوتبال در چه سطحی است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: معافیت ، جعلی ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار