تبریز/

تصویب طرح توسعه منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: طرح اصلاح و توسعه محدوده منطقه آزاد ارس در شوای عالی مناطق آزاد به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،خادم عرب باغی در دیدار با مدیران منطقه آزاد ارس و مسولان شهرستان جلفا افزود: در راستای دستیابی به اهداف کلان اقتصادی و بهره مندی بیشتر از مزیت های این منطقه چهار طرح پیشنهادی ارس با موافقت معاون اول رییس جمهور در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور به تصویب رسید.

وی ادامه داد: افزایش 170 هکتاری محدوده مرکز نوردوز واقع در مرز ایران و ارمنستان، الحاق شهرک صنعتی جانانلو به محدوده مرکز خداآفرین ارس، اصلاح جغرافیایی محدوده جلفا و توسعه مساحت محدوده مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس پیشنهادهای تصویب شده در این شورا است.

وی با اشاره به افتتاح 22 پروژه عمرانی جدید در آینده نزدیک و با تاکید بر لزوم افزایش بهره وری در کار گفت: کاهش هزینه ها، افزایش سطح درآمدها و تسریع در اجرای پروژه های زیربنایی از اولویت های مهم کاری در این منطقه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد: ارس با رشد و توسعه کم نظیر در شاخص های اقتصادی جایگاه ویژه ای در بین مناطق آزاد دارد و با موفقیت های بدست آمده می تواند نقش مهمی در اقتصاد ملی داشته باشد.

وی با اشاره به ورود یک میلیون نفر گردشگر در تعطیلات عید سعید فطر به منطقه آزاد ارس افزود: افزایش رغبت گردشگران نسبت به سال های قبل و جذب گردشگران از سراسر ایران و کشورهای خارجی به این منطقه وظیفه ما را در ارایه خدمات بهتر و زیباسازی و فضاسازی شهری به میهمانان، حساس و سنگین تر از قبل کرده است.

منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس در شمال استان آذربایجان شرقی و در کناره رود مرزی ارس واقع است.
 
انتهای پیام/ب
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.