معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی وزارت بهداشت خبر داد

جذب 16 هزار نیرو در راستای "طرح تحول سلامت"

وزارت بهداشت از جذب 16هزار نیرو در راستای طرح تحول سلامت در رشته‌های پرستاری، تکنسین های بیهوشی، اتاق و بهیار جذب می شوند.

ایرج حریرچی معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی وزارت بهداشت، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، گفت: کل بودجه مصوب طرح تحول 6 هزار و 800 میلیارد تومان است که سال گذشته 1800 میلیارد تومان و امسال هم تا به حال 600 میلیارد تومان به وزارت بهداشت پرداخت شده است.

وی در خصوص کمبود نیروی انسانی با شروع طرح تحول افزود: درصدی از فعالیت‌ها افزایش پیدا کرده است که البته توزیع این افزایش فعالیت متفاوت است، چرا که برخی از مراکز با فشار مضاعف روبرو هستند و در برخی از مراکز دیگر برخلاف افزایش نسبی هنوز این مراکز زیر ظرفیت، خدمت ارائه می دهند.

حریرچی عنوان کرد: عمده مشکل ما در نیرو، کمبود نیروهای پرستاری، تکنسین اتاق عمل، بیهوشی و بهیار است که قرار شده که 16 هزار نیرو در این 4 رشته خارج از سیستم استخدام به صورت قراردادی از بسته هتلینگ که دیده شده تامین شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
gharib
۱۶:۳۳ ۱۶ تير ۱۳۹۷
چرا اصلا بهداشت محیط استخدام نمیکنید.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام خواهش میکنم فکری به حال فارغ التحصیلان بهداشت عمومی بکنید چرا باید ماما تو مراکز بهداشت به جای بهداشت خانواده کودک مراقبت بکند واقعا بچه های این رشته خیلی بد بختن اقای وزیر شما روز قیامت مسول ما هستی . حداقل توطرح تحول سلامت این رشته را جا دهید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام،لطفا فکری بحال بچه های بهداشت بکنید،من که کارشناس بهداشت محیط هستم وطرحم تموم شده حالا باید تا اخر عمرم بیکار توی خونه باشم. خیلی شرایط بدی هست.امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
سلام ما نیروهایی طرح تحول سلامت به دنبال تفاهم نامه وزارت بهداشت و بیمه سلامت در بیمه سلامت مشغول شدیم ولی بعد چند ماه قرارداد 3ماهه بستند و زمزمه کمبود بودجه ولغو قرارداد هست .تکلیف ما چه هست؟
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۲۰:۳۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
پس کاردان بهداشت محیط چی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۵۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۳
با سلام. واقعا این نظام سلامت را باید فقط نظام درمان نام داد و بس. چرا الکی نوشتید نظام بهداشت و درمان. آیا ما بچه های بهداشت عمومی گناه کرده ایم که 4 سال درس خوندیم اخرش ماما و پرستارا باید جامونو بگیرند. این همه بدبختی کشیدیم و از خانواده هامون دور بودیم که اخرش یکی دیگه رو جا ما بگیرند. اقای وزیر بهداشت ما بچه بهداشت عمومی که فقط مراکز داریم که این 5 سال اونو هم از ما گرفتین حرفمونو پیش کی ببریم.
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۷:۱۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
واقعا پس بچه های رشته های بهداشت خصوصا بهداشت عمومی چی ؟ هر چی استخدامه واسه رشته های درمانه! پس چرا همچین رشته هایی رو ایجاد می کنید ! خواهشاً پیگیری کنید همه جا داد کارمندان بهداشت هم از کمبود نیرو در اومده ولی همه به فکر درمانند فردا هم میگن سنتون بالا رفته!
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۱:۴۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
با سلام ، آقایان مسول مگر به غیر از این رشته هایی که فرمودید دیگه رشته نیست بقیه آدم نیستند نمی خوان نون بخورن، چه خبره این قدر پرستار استخدام می کنید ، حالا دیگه کارتون به جایی رسیده که به جای مشاغل بهداشتی هم پرستار استخدام می کنید؛تو شهرستان ما که این طور عمل کردن ، من یکی که از حقم نمی گذرم ، شماها در پیشگاه خدا مسولید.
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۱۹:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
پس کارشناس بهداشت عمومی چی ؟ خواهشا پیگیری کنید
آخرین اخبار