اصفهان/

انهدام باند كلاهبرداري 10ميليارد توماني در اصفهان

فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري اعضاي باندي كه با دائر كردن يك شركت سرمايه گذاري قلابي اقدام به جذب سرمايه هاي مردم كرده و از اين طريق بالغ بر 10 ميليارد تومان از مشتريان خود كلاهبرداري كرده بودند خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار "عبد الرضا آقاخاني اظهار داشت: ماموران پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان كاشان استان اصفهان در پي رصد جرايم و رد گيري مجرمان و اشرافيت بر روي باندهاي تبهكاري توانستند يك باند بزرگ كلاهبرداري از مردم را شناسايي و اعضاي آنها را در يك عمليات ويژه دستگير كنند.

وي افزود: اعضاي اين باند با دائر كردن يك شركت سرمايه گذاري قلابي اقدام به تبليغات گسترده در سطح شهر كرده و به بهانه مشاركت آنان در خريد ملك و زمين و پروژه هاي مسكوني و پرداخت سودهاي كلان از اين طريق سرمايه هاي آنها را جذب كرده اما پس از دريافت وجوه مردم سند ملك و زمين را به نام خود كرده و متواري مي شدند.

اين مقام مسئول گفت: سردسته اين باند فردي به نامر _ع است كه چهار نفر ديگر از جمله يك زن با وي همكاري دارند و تا كنون به كلاهبرداري 10ميليارد توماني از 100 نفر اعتراف كردند و عنوان داشتند كه از هر نفر 10 تا 100 ميليون تومان جذب كرده بودند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه تا كنون 7 نفر از اين باند شكايت كرده اند تصريح كرد: شاكيان اين باند كلاهبرداري مي توانند جهت تنظيم شكايت به پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان كاشان مراجعه كنند.

گفتني است، با توجه به احتمال زياد بودن افراد متضرر ، قاضي پرونده طي دستوري اعلام كرده است تا اطلاع رساني عمومي به منظور شناسايي شكات و تكميل پرونده از طريق رسانه هاي گروهي صورت گيرد.

سردار آقاخاني با هشدار به مردم در خصوص كلاهبرداري شركت هاي سرمايه گذاري قلابي گفت: هميشه عده اي از افراد سودجو و كلاهبردار هستند كه با طرح نقشه هاي پليد خود قصد سركيسه كردن مردم ساده را داشته و از اين طريق خود را يك شبه پولدار كنند اما غافل از اينكه پليس هميشه بيدار و هوشيار و حافظ امنيت و منافع مردم بوده و خدمتگزار آنان است و با افراد خلافكار و تبهكار با شمشير قانون برخورد مي كند.

رييس پليس استان اصفهان اظهار داشت: از مردم انتظار داريم به تبليغات فريبنده شركت هاي كاغذي کهبه صورت گسترده انجام مي شود توجهي نكرده و در صورت برخورد با اين گونه شركت ها و يا مشكوك شدن به ماهيت آنان موضوع را از طريق شماره تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند تا از طريق قانوني با آنان برخورد شود

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اصفهان ، انهدام ، باند ، کلاه ، برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.