ترین‌های هفته نخست لیگ چهاردهم

هفته نخست لیگ چهاردهم با پیروزی تراکتور آغاز و با تساوی پرسپولیس به پایان رسید و در هشت دیدار این هفته اتفاقات جالبی نیز رخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، هفته اول لیگ چهاردهم با ثبت 15 گل به پایان رسید که میانگین گل‌های به ثمر رسیده در هر بازی 1/87 گل بوده است.
 
 از 8 میزبان این رقابت‌ها تنها راه آهن بود که موفق به کسب امتیاز نشد.
 
پر گل ترین مسابقات
 
 سپاهان، تراکتور سازی و صبای قم امتیاز کامل را از بازی‌های خود کسب کردند و تیم‌های فوتبال پرسپولیس ، پدیده و استقلال خوزستان نیز تیم‌هایی بودند که در خانه برابر رقیبان خود متوقف شدند.
 
دیدار‌های تیم استقلال تهران و راه ‌آهن ، صبای قم و ذوب آهن و تراکتور سازی و فولاد سه مسابقه‌ای بودند که لقب پر گل‌ترین بازی‌های هفته اول را به خود اختصاص دادند.
 
کم گل ترین دیدار
 
 دو دیدار نیز به تساوی بدون گل انجامید که مسابقه بین تیم‌های پدیده شد و ملوان بندر انزلی، سایپا و نفت مسجد سلیمان بود
 
سپاهان، بهترین تیم
 
 تیم سپاهان اصفهان بهترین تیم هفته نخست لقب گرفت این تیم در خانه مقابل پیکان که برای فصل جدید بازیکنان مطرح و خوبی را جذب کرده است مقتد‌رانه به پیروزی رسید.
 
فولاد، ناکام هفته
 
جدال قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی در واقع دیدار نمادین سوپر جام این فصل رقابت‌های لیگ برتر بوده که با شکست فولاد به پایان رسید تا تیم اهوازی ناکام هفته معرفی شود.
 
 خلعتبری، بهترین باز‌یکن
 
 با توجه به اینکه خلعتبری در دیدار سپاهان و پیکان گلی را به ثمر نرساند ولی تاثیر گذار ترین بازیکن میدان بود و علاوه بر پاس گل بارها حملات این تیم اصفهانی را پایه‌ریزی کرد تا بیشترین سهم را در پیروزی سپاهان ایفا کند.
 
بهترین مربی هفته اول

در جدال صبای قم و ذوب‌آهن که به پیروزی صبا ختم شد این تفکرات صمد مرفاوی بود که بر گل‌محمدی و تیمش چیره شد تا این مربی به عنوان بهترین مربی هفته نخست معرفی شود.
 
پرتماشاگرترین دیدار

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی بالغ بر 20 هزار نفر تماشاگر داشت تا به عنوان پرتماشاگرترین دیدار هفته اول لیگ چهاردهم ثبت شود.
 
خشن‌ترین مسابقه

رقابت پرسپولیس با نفت تهران عنوان خشن‌ترین بازی هفته اول لیگ 14 را کسب کرد این رقابت برای هر تیم یک کارت قرمز به دنبال داشت.
 
اتفاقات هفته اول لیگ چهاردهم

پرسپولیس باز هم در خانه و با هدایت علی دایی شکست‌ناپذیر باقی ماند استقلال تهران در 13 فصل گذشته لیگ هیچگاه هفته اول را نباخته بود و این روند را در هفته چهاردهم هم ادامه داد.
 
ووریا غفوری فصل گذشته در بازی نفت استقلال از فاصله 40 متری موفق شد به رحمتی گل بزند و این روند را در لیگ چهاردهم با پیراهن سپاهان و در دیدار این تیم با پیکان تکرار کند.
 
غلامرضا رضایی با گلی که با پیراهن نفت به پرسپولیس زد در لیست یاغی‌های گلزن پرسپولیس قرار گرفت و به جمع بازیکنانی همچون مهرداد اولادی، پژمان نوری، فرهاد خیرخواه، نبی‌الله باقری‌ها مقداد قباخلو، محسن خلیلی، بهادر عبدی و چند بازیکن سال‌های دور پرسپولیس پیوست.
 
در تقابل مربیان پرسپولیس و استقلالی این آبی‌پوشان بودند که توانستند با تیم‌هایشان نتایج مطلوبی مقابل پرسپولیسی‌ها کسب کنند به طوری که امیر قلعه‌نویی و صمد مرفاوی همراه با تیم‌های استقلال و صبا در برابر تیم های حمید استیلی و یحیی گل‌محمدی پیروز شوند و علیرضا منصوریان نیز با تیم نفت موفق شد تیم علی دایی را در آزادی متوقف کند.
 
در هفته نخست هیچ بازیکنی موفق نشد بیش از یک گل به ثمر برساند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، تیم ، نخست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار