کمبود فوق قهرمان‌های زن در فیلم‌های کمپانی "مارول"

رئیس کمپانی "مارول" اعلام کرد که این کمپانی از فوق قهرمان‌های زن معدودی در فیلم‌هایش استفاده می‌کند و قصد دارد تا نقش آن‌ها را پر رنگ تر کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از هالیوود ریپورتر، با ابراز ناراحتی و نارضایتی هواداران از حذف شدن "جنت وین داین" از فیلم "مرد مورچه‌ای" در ساختن فیلمی با حضور اسکارلت بوهانس در نقش "بیوه‌ی سیاه پوش"، رئیس کمپانی "مارول" اعلام کرد که این کمپانی در تلاش است تا فیلم‌هایی را بسازد که در آن فوق قهرمان‌های زن حضور داشته باشند.
 
او در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که به ساختن چنین فیلم‌هایی اعتقاد کامل دارد و می‌گوید کاملا ناعادلانه است که بگوئیم مردم فیلم‌هایی را که زن‌ها در نقش فوق قهرمان ظاهر می‌شوند، دوست ندارند. او نام 5 فیلم را آورد که زن‌ها نقش اول آن‌ها بودند ولی با استقبال زیادی روبرو نشد و علت را جذاب نبودن فیلم‌ها عنوان کرد. او در این میان به فیلم‌هایی چون "یخ زده" و "دور شونده" و "هانگر کیمکز" اشاره کرده. او در نهایت به فیلم "بیل را بکش" اشاره کرده و گفت‌: فیلم‌هایی از این دست از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
 
در حال حاضر کمپانی "مارول" درگیر ساخت فیلم‌های سوپر قهرمانی مختلفی است. از این فیلم‌ها می‌توان به "اونجرز:عرص آلترون" برای سال 2015، "کاپیتان آمریکا 3"، "ثور 3"، و محافظین کهکشان 2" اشاره کرد.
 
به گفته‌ی رئیس این کمپانی، "مارول" قصد دارد تا قسمت سوم "اونجرز" را برای سال 2018 برنامه ریزی کند.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.