آغاز تمرینات آماده‌سازی تیم ملی اهداف پروازی؛

ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آسیایی آماده می‌شوند

ناصر رسولی دبیرسازمان تیم‌های ملی از آغاز آماده‌سازی تیم ملی اهداف پروازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ناصر رسولی اعلام کرد: اردو آماده‌سازی تیم ملی اهداف پروازی با حضور سیزده نفر از  امروز در سایت آزادی برگزار خواهد شد و ورزشکاران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که شهریور ماه در اسپانیا و همچنین حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آماده می‌کنند.

وی اشاره کرد: این اردو تا آغاز بازی‌های آسیایی ادامه دارد و ورزشکاران در سه رشته تراپ دوتایی، تراپ مردان و زنان در این اردو حضور دارند که 9نفر از ورزشکارانی که امتیاز بالایی در اردو کسب کنند برای اعزام به بازی‌های آسیایی انتخاب می‌شوند.

رسولی به رسیدن مقداری مهمات برای ورزشکاران اهداف پروازی اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از تعطیلات عید فطر مقداری مهمات برای ملی‌پوشان فراهم شد که متاسفانه این مقدار برای این مدت اردو کافی نیست.

وی برای برطرف مشکلات و مهمات اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم که هرچه زودتر مشکلات این ورزش برطرف و مهمات به اندازه کافی در اختیار تیم ملی قرار گیرد تا بتوانیم برنامه‌های مربیان را اجرا کنیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: تمرینات ، اهداف ، پروازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار