رحمانی موحد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بیمه‌ اعتباری سفر تا پایان تابستان آماده می‌شود

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: بحث مربوط به فعالیت های پایه و انتخاب مقاصد سفر در خانواده‌ها را با شرکت بیمه‌ایران تحت عنوان " بیمه‌ اعتباری سفر" در حال طراحی هستیم .

مرتضی رحمانی موحد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اوایل خرداد ماه در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر آیین‌نامه‌ای برای تعطیلات تابستانی تصویب و به ستادهای اجرایی استان‌ها ابلاغ شد. اظهار داشت: به طور عمومی 10 روز پیش از عید فطر از ستادهای استانی درخواست ارتقاء آمادگی و تمهیداتشان را جهت پذیرایی از مسافران کردیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی افزود: با این حال با این حجم آمادگی ستادهای استانی اما با اتفاق غیر قابل پیش‌بینی در میزان سفرها مواجه شدیم که البته آزمونی برای ارگان‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات بود.

رحمانی موحد همچنین از طراحی بیمه‌ی اعتباری سفر خبر داد و گفت: بحث مربوط به فعالیت های پایه و انتخاب مقاصد سفر در خانواده‌ها را با شرکت بیمه‌ایران تحت عنوان " بیمه‌ اعتباری سفر" در حال طراحی هستیم .

 وی با بیان اینکه تا پایان تابستان دوره مطالعه این طرح تمام می‌شود ادامه داد: در واقع مزیت‌های این بیمه شامل بخش های دولتی و غیر دولتی می‌شود و برای تمام سال مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: در این بیمه به بیمه‌شونده اعتبار سفر می‌دهیم به اینصورت که بیمه‌شونده متناسب با داراییهایش  برای سفر اعتبار دریافت می کند.

رحمانی موحد تصریح کرد: بیمه و بانک عامل ( به عنوان اعتبار دهنده )، سازمان میراث فرهنگی ( به عنوان ناظر بر سیاست‌های کلان ) و مجری که موظف به ارائه‌‌ی بسته‌های سفر به جامعه‌ی هدف هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، سفر ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.