رستگار: به خاطر مصلحت جودو موافقت کردم که رودکی برگردد

رئیس فدراسیون جودو گفت: صادقانه به مردم شریف ایران عرض می‌کنم با توجه به دلخوری که از رودکی داشتم به خاطر مصلحت جودو اعمال نظر شخصی نکردم و اجازه بازگشت او را دادم.

محمدعلی رستگار رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: مدتی قبل از افرادی ایده بازگشت رودکی به تیم ملی را برای من مطرح کردند و از من خواستند که اجازه بدهم او برگردد تا شاید به صلاح جودو باشد و بنده نیز با توجه به اینکه از وی به دلیل تهمت‌هایی که به من زده بود و مصاحبه‌هایی که انجام داده بود، دلگیر بودم ولی برای موفقیت جودو اعمال نظر شخصی نکردم و موافقت کردم که وی برگردد ولی نکته‌ای را مطرح کردم که برای بازگشت وی باید شرایط جهانی وی بررسی شود و چون به من گزارش داده بودند که اوتمرینات سبکی را شروع کرده و قصد بازگشت دارد من هم با نیت خیر اعلام کردم که وضعیت وی را به من گزارش بدهند تا ببینیم می‌تواند مسابقه بدهد یاخیر، که ظاهرا ایشان از این کار استقبال نکرده‌اند.

بحث بازی دادن و صحبت‌های دیگر رودکی دروغ است و نه من و نه فدراسیون قصد بازی دادن کسی را نداریم و این‌ها همه زائیده تخیلات ایشان است.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه افزود: قبلا هم گفته بودم رودکی اگر می‌خواهد ورزش حرفه‌ای را دنبال کند مسیرش تمرین کردن است نه مصاحبه کردن.

وی همچنین اظهار داشت: رودکی قبلا هم یک سری دروغ‌هایی را به من نسبت داده بود و گفته بود که من می‌خواهم در آسیا پست بگیرم به همین دلیل با فدراسیون لبنان هماهنگی کردم تا 2جودوکار نوجوان به لبنان بروند و وقتی این جودوکاران با سرافکندگی به ایران بازگشتند و اظهار ندامت و پشیمانی کردند همه چیز ثابت شد و همه فهمیدند که او دروغ می‌گوید.

رئیس فدراسیون جودو اذعان داشت: من به عنوان رئیس فدراسیون، نگاه مثبت دارم و علی‌رغم دلگیری که از ایشان داشتم به خاطر مصلحت جودو قبول کردم که وی برگردد و هیچ وقت نظر شخصی‌ام را اعمال نکرده‌ام.

رستگار همچنین تصریح کرد: موضوع بازی دادن دروغ است مثل دروغ‌های قبلی، من فقط به خاطر جودو موافقت کردم و به خاطر جودو به هیچ عنوان اعمال نظر شخصی نخواهم کرد. با توجه به اینکه همه فهمیده‌اند که صحبت‌های قبلی رودکی دروغ بوده ولی هنوز روی سایت بعضی از سایت‌های خبری است.

رئیس فدراسیون جودو در خصوص نفرات اعزامی به اینچئون افزود: هنوز مشخص نشده است که چند نفر باید از جودو به اینچئون اعزام شوند و ما باید با کمیته ملی المپیک جلسه برگزار کنیم و آخرین وضعیت تک تک اعضا را تشریح کنیم و تعداد نفرات اعزامی نیز بستگی به سیاست کلی برای اعزام دارد که اگر سیاست برای اعزام حداقل باشد که نفرات کمتری اعزام می‌کنیم ولی اگر سیاست کمیته ملی المپیک بر این باشد که فرصت حضور دهند حتی اگر شانس مدال نداشته باشند با تعداد نظرات بیشتری به بازی‌های آسیایی خواهیم رفت و برای مشخص شدن آن منتظر هستیم تا کمیته ملی المپیک جلسه‌ای تشکیل دهد و ما را دعوت کند تا به یک جمع‌بندی برسیم ولی برای مسابقات جهانی با 2یا3 ورزشکار به روسیه خواهیم رفت.

رستگار در پایان خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم پیشنهادی به من مطرح شد که اجازه بدهید رودکی برگردد و من با نیت خیر عرض کردم که مخالفتی ندارم ولی شرایط ایشان را بررسی کنید که از لحاظ پزشکی می‌تواند برگردد یا خیر. من صادقانه به مردم شریف ایران عرض می‌کنم با توجه به دلخوری که از او داشتم و اصرار دیگران برای بازگشت او با دید مثبت به موضوع نگاه کردم و قبول کردم که برگردد و به هیچ عنوان بازی دادن ایشان در کار نبوده و این‌ها تخیلات اوست.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مصلحت ، جودو ، رستگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جودوکار
۱۱:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
رودکي دروغ ميگويد
آخرین اخبار