وزیر علوم در عزل فتنه گران هیچ اقدامی نکرد/ حتی یک امضای استیضاح پس گرفته نشد

یکی از نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر علوم گفت: فرجی دانا در عزل فتنه گران هیچ اقدامی نکرد بنابراین استیضاح وی همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،-فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس در گفت وگو با  بولتن نیوز با بیان اینکه نمایندگان متقاضی استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم بر انجام این استیضاح تاکید دارند، گفت: وزیر علوم به دنبال فرصت سوزی است و هنوز برای رفع دغدغه و نگرانیهای نمایندگان هیچ اقدامی نکرده است.
به گزارش بولتن نیوز،وی افزود: نمایندگان مجلس خواستار برکناری و عزل جعفر توفیقی و میلی منفرد از وزارت علوم بوده و هستند اما ظاهرا هنوز هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
این نماینده متقاضی استیضاح وزیر علوم اضافه کرد: نمایندگان همچنین خواستار عدم بکارگیری فتنه گران و کسانی که در فتنه سال 88 نقش داشتند، در وزارت علوم هستند اما متاسفانه هنوز وزیر برای رفع این دغدغه نمایندگان کاری نکرده است.
آلیا گفت: تلاش نمایندگان مجلس این است که دانشگاهها در سال جدید با یک شور و نشاط و توام با فضای علمی درسها را آغاز کنند و فضای دانشگاهها نباید سیاسی زده شود.
وی با بیان اینکه استیضاح وزیر علوم 53 امضا داشت، گفت: نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر علوم از طیف های مختلف سیاسی مجلس هستند و هیچ یک از نمایندگان امضای خود را پس نگرفته اند و در صورتی که وعده های وزیر علوم در مهلت یک ماه ای که به وی داده شده، محقق نشود بر انجام استیضاح تاکید خواهند کرد.

برچسب ها: وزیر علوم ، استیضاح ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار