قزوین/

نماز جمعه برای تقویت پایه های دینی جامعه بسیار موثر است

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: نماز جمعه برای تقویت پایه های دینی جامعه بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدتقی بهبودیˈ با حضور در صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی به نقش مهم این فریضه الهی پرداخت و افزود: علاوه بر بعد عبادی نماز جمعه، این آیین امروز به مرکزی آگاهی بخشی و صیانت از انقلاب اسلامی تبدیل شده است.


وی اظهارکرد: خوشبختانه امروز مردم در بیشتر نقاط کشور و شهرها از فضیلت نماز جمعه بهره فراوانی می برند که این امر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) است.


حجت الاسلام بهبودی با اشاره به فضای کلی نماز جمعه در این استان تصریح کرد: در استان قزوین 19 تربیون نماز جمعه هر هفته میزبان علاقه مندان و عاشقان بسیاری است که این فریضه الهی را با شکوه تر از هفته های گذشته برگزار می کنند که جای قدردانی است.


وی ادامه داد: در مرکز استان قزوین نیز ائمه جمعه خطبه های متنوعی ارایه می دهند که باید از ائمه جمعه و موقت قزوین به خصوص از نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین حضرت آیت الله باریک بین که یکی از استوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و از شخصیت های ملی کشور هستند، نیز تشکر کنیم.


حجت الاسلام بهبودی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت مصلی برای برگزاری باشکوه تر نماز جمعه تاکید کرد: خوشبختانه نماز جمعه در مرکز استان با حضور مردم شهیدپرور استان بسیار با شکوه برگزار می شود که امیدواریم با احداث و تکمیل مصلی بتوانیم جوابگوی نمازگزاران جمعه باشیم.


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با تقدیر از همکاری نهادهای مختلف با ستاد نماز جمعه گفت: باید از نقش تاثیرگزار و بی بدیل صدا و سیمای مرکز استان به خاطر پخش اخبار و برنامه های این آیین عبادی سیاسی که هر هفته در بخش های مختلف خبری به نماز جمعه مرکز استان اختصاص می یابد قدردانی کنیم.


وی از همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی استان قزوین، سازمان اتوبوسرانی و همه عزیزانی که در برگزاری نماز جمعه نهایت همکاری را دارند، تشکر کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: نماز جمعه ، تقویت ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.