صبح امروز

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل گشایش یافت

بیست‌و‌سومین نمایشگاه مبلمان منزل از امروز دهم تا 13 مرداد از ساعت 9صبح تا 4بعدازظهر برای بازدید علاقه‌مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، رامین سمیع‌زاده مدیر بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مبلمان با بیان اینکه نمایشگاه امسال با شعار هنر، فرهنگ و محصول ایرانی در فضایی به وسعت 75 هزار متر مربع نمایشگاهی آغاز به کار کرد، گفت: بیست‌و‌سومین نمایشگاه مبلمان منزل از امروز تا 13 مرداد از ساعت 9صبح تا 4بعدازظهر برای بازدید علاقه‌مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.
 
وی با بیان اینکه برای نخستین بار کالاهای عرضه‌شده در نمایشگاه  به چهار گروه تقسیم شده است، اظهار کرد: مبلمان مدرن و راحتی، کلاسیک، کودک و نوجوان و تشک و کالای خواب، چهارگروه کالایی تفکیک‌شده در نمایشگاه هستند.
 
سمیع زاده افزود:‌ همچنین برای نخستین بار،‌ بازدیدکنندگان به محض ورود به محل نمایشگاه با دانلود رایگان نرم‌افزار نقشه و مکان‌یاب نمایشگاه ، امکان پیدا کردن سریع‌تر غرفه‌ها را دارند.
 
سمیع‌زاده همچنین به برگزاری سمینارهای آموزشی رایگان در نمایشگاه برای بازدیدکنندگان اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند از طریق شرکت در این سمینارها با توجه به رنگ و مدل مورد علاقه‌شان  نیز میزان بودجه خود، امکان خرید بهترین مبلمان را داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه صنعت مبلمان 8درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد:‌ فعالان عرصه مبلمان به هیچ وجه موافق ممنوعیت واردات نیستند، چرا که در هیچ جای دنیا ممنوعیت واردات عامل توسعه صنعتی یک کشور نیست.
 
سمیع زاده ادامه داد:‌ واردات و صادرات، هر دو بالِ پرنده تجارت و صنعت هستند که در صورت قطع هر کدام از این بال‌ها، توسعه صنعتی هیچ کشوری امکان‌پذیر نیست.
 
به گفته مدیر بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل، ارزش تولید مبلمان در جهان طی سال 2013 به 450 میلیارد دلار رسیده است که متاسفانه ایران سهم قابل توجهی از این تجارت در اختیار ندارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مبلمان ، منزل ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
فقط 4 روز؟ زمانش باید تمدید بشه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۵۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
این چه تایمیه ، اونایی که سرکارن چه جوری وقت کنن برن ؟
آخرین اخبار