رجایی تأکید کرد:

ضرورت "بررسی قوانین و برخورد" با سودجویان در "پدیده زمین‌خواری"

زمین‌های کشاورزی با اختصاص به بخش تولید، صرفه اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیشتری خواهد داشت بنابراین ضروریست که با سودجویان در پدیده زمین خواری برخورد کرد.

عباس رجایی رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تبدیل اراضی کشاورزی به باغات و ویلا و به اصطلاح "پدیده زمین‌خواری" افزود: بان این گونه اقدامات کاملاً مخالف هستیم که متأسفانه توسط برخی سودجویان انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بررسی دوباره این قانون در دستورکار مجلس شورای اسلامی است تصریح کرد: برخورد قوه قضاییه و اجرای صحیح قانون که متولیان امر با جدیت آن را اجرایی کنند در این امر حائز اهمیت خواهد بود.
 
نماینده مردم اراک خاطرنشان کرد: با تغییر یک سلسله قوانین، رفتارها و مدل‌ها در کشور و ایجاد مشوق‌های رفتارهای فرهنگی و اجرایی می‌بایست به سمت و سویی هدایت شویم که با اختصاص زمین به بخش تولید ارزش اقتصادی و سرمایه گذاری بیشتری را ایجاد کنیم.
 
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس یادآور شد: تمامی محصولات وارداتی چون سموم شیمیایی باید توسط مؤسسات ذیربط از نظر استانداردهای لازم کنترل و بررسی شوند.
 
وی افزود: خوشبختانه در این موارد قوانین و سازمان‌های مربوطه وجود دارد که در صورت تأیید محصولات وارداتی حق ورود به داخل کشور را خواهند داشت.
 
رجایی در ادامه گفت: باید از واردات کالاهای بی‌کیفیت و غیراستاندارد به داخل کشور جلوگیری کرد و با واردات قاچاق برخورد قانونی صورت بگیرد.
انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار