سید حسن نصرالله: میشل عون همچنان نامزد جریان 8 مارس برای پست ریاست جمهوری لبنان است

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح همچنان نامزد جریان 8 مارس برای پست ریاست جمهوری لبنان است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛منابع آگاه که در جریان دیدار اخیر دبیر کل حزب الله  و  رهبر حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان قرار دارند در مصاحبه با روزنامه الاخبار اظهار داشتند: "ولید جنبلاط" نقطه نظرات خود را در مورد انتخابات ریاست جمهوری لبنان به "سید حسن نصر الله" انتقال و بر ضرورت توافق بر سر نامزد مورد قبول تمامی گروه‌ها و دست کشیدن از نامزدی "میشل عون" رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح پارلمان این کشور برای پست ریاست جمهوری تاکید کرده است.

این منابع افزودند: پاسخ "سید حسن نصر الله" به "ولید جنبلاط" این بوده که در این مرحله "میشل عون" همچنتن نامزد پست ریاست جمهوری برای جریان 8 مارس است و دست کشیدن از نامزدی وی مستوجب گفتگو با "ژنرال عون" است و نه حزب الله.

این منابع آگاه همچنین با اشاره به اینکه از عوامل سفر "ولید جنبلاط" به ضاحیه همچنین تلاش برای گشوده شدن خطوط رایزنی بین جزب الله و جریان المستقبل بوده است، افزودند: رهبر حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان میانجی آغازین بین حزب الله و المستقبل است اما گفتگوی این دو حزب به دلیل اختلافات بر سر موضوع سوریه، اوضاع داخلی و منطقه بسیار دشوار است.

این منابع اظهار داشتند: پاسخ حزب الله و حزب المستقبل این است که گفتگوی بین آنها منحصر به داخل دولت باشد و در چارچوب محافظت از اتحاد داخلی صورت بپذیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سید ، حسن ، نصر ، الله ، لبنان ، جنبلاط ، عون ، ژنرال ، سوربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار