پاشازاده: دیر بسته شدن تیم‌ها جذابیت هفته‌های ابتدایی لیگ را پایین می‌آورد

پاشازاده گفت: معمولا بعد از جام جهانی لیگ یک شکل خاصی پیدا نمی‌کند باید دید تیم‌ها تا چه اندازه توانسته‌اند آماده لیگ شوند. دیر بسته شدن از جذابیت هفته‌‌های ابتدایی می‌کاهد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تیم‌ها در این فصل خیلی دیر بسته شدند من فکر نمی‌کنم در سه چهار هفته ابتدایی تیم‌ها بازدهی خوبی داشته باشند این را در تیم‌های مدعی با شدت بیشتری خواهیم دید.

وی در خصوص افزایش سهمیه بازیکنان جوان در لیگ چهاردهم گفت: در رابطه با بازیکنان جوان باید ببینیم به چه صورت ظاهر می‌شوند. ما مشکل ستاره یا پدیده نداریم ولی چیزی که مشکل‌ساز است افول و تنزل این ستاره‌ها، این دسته بازیکنان جوان می‌آیند و بعد از یک درخشش افت می‌کنند. امیدوارم این سازماندهی جدید فدراسیون جواب مثبت دهد.

پاشازاده در مورد بازی استقلال در مقابل راه‌آهن در هفته‌های ابتدایی لیگ گفت: من فکر می‌کنم که استقلال پتانسیل پیروزی در مقابل راه‌آهن را دارد ولی نه به راحتی چرا که شاگردان استیلی هم با تمام وجود در این دیدار حاضر خواهند شد ولی نکته قابل توجه دیر بسته شدن این تیم است که می‌تواند به کمک استقلال بیاید.

بازیکن سابق آبی‌پوشان پایتخت افزود: نبود بازیکنان مطرح همچون عمران‌زاده، صادقی، حیدری، تیموریان و بیک‌زاده می‌تواند به روند رو به رشد استقلال لطمه وارد کند. بازیکنان جام جهانی شاغل در تیم‌ها ممکن است در طول لیگ به دلیل فشار فراوان دچار مصدومیت شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار