سرپرست باشگاه صبای قم:

با وجود سقف قرارداد هم مشکل قانونی نداشتیم

نجاتی گفت: اگر هنوز سقف قرارداد بازیکنان فوتبال مطرح بود و مبالغ براساس آن بسته می‌شد قرارداد بازیکنان صبا باتری به نصف هم نمی‌رسید تمام قراردادها با توجه به وسع تیم و نظر مسئولین بسته شد.

حسین نجاتی سرپرست تیم فوتبال صبا باتری قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد بازی پیش رو گفت: آمادگی حضور در لیگ را پیدا کرده‌ایم و تیم صبا از شرایط مطلوبی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: در آخرین بازی تدارکاتی نتیجه مطلوبی کسب کردیم و بازی هم از لحاظ فنی و هم آمادگی راضی کننده بود و همیشه بازی‌ها در هفته اول لیگ تیم‌ها یکدیگر را ارزیابی می‌کنند و برای شناخت توانایی‌های بالقوه حریف بازی می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم فوتبال صبا درست است که برای شناخت ذوب‌آهن به یک نیمه احتیاج دارد اما به دلیل اینکه صبا میزبان است از سوت شروع بازی برای برد می‌جنگد.

نجاتی در مورد یارگیری صبا گفت: تمام بازیکنانی که در وسع باشگاه باشند جذب کرده‌ایم تنها و بزرگترین مشکلمان از دست دادن یارهایی بود که در فصل قبل بدنه اصلی تیم را تشکیل می‌دادند و به دلایل مختلف از جمله سربازی، پیشنهادهای بهتر و ... صبا باتری را ترک کردند اگر اینگونه بازیکنان حفظ می‌شدند شرایط ایده‌آل‌تر بود.

نجاتی در مورد رقم قراردادهای تیم صبا باتری قم بیان کرد: رقم قراداد تک تک تیم فوتبال صبا باتری قم روی سایت این باشگاه است و اگر هنوز سقف قراردادها مطرح بود باید می‌گفتیم که اصلا نزدیک سقف هم نشده‌ایم.

قراردادها متوسط و مورد رضایت مسئولین باشگاه بسته شده که به نصف هم نرسیده است.

وی در خاتمه گفت: پیش‌بینی بازی‌ها از الان با توجه به تغییر تحولات فراوان در تیم‌ها مشکل است و از تیم‌های حاضر در لیگ چهاردهم سه تیم تازه وارد هستند و این مسئله پیش داوری را مشکل‌تر می‌کند و باید حداقل شش هفته از بازی‌ها بگذرد تا شرایط آمادگی تیم‌ها مشخص شود و بتوان پیش‌بینی کرد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: نجاتی ، صبای قم ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار