اسکوچیچ : با وجود مشکلات زیاد برای برد آمده‌ایم / بختیار رحمانی را در اختیار نداریم

نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از ساعت 11 در سالن وی آی پی هتل پارس ائل گلی تبریز شروع شد . دراگان اسکوچیچ با حضور در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ،دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص مشکلات خود برای بازی فردا گفت : ما مشکلات زیادی برای برای بازی فردا داریم چراکه بختیار رحمانی کاپیتانمان را برای بازی فردا در اختیار نداریم ، متاسفانه امید خالقی هم به خاطر مصدومیت حضور ندارد و ایمان موسوی سه هفته اول لیگ را به خاطر محرومیت از دست داده است و در بازی فردا حضور نخواهد داشت ، یک ملی پوش تیم ملی امید هم مصدوم از اردو برگشته است و در بازی فردا مارا همراهی نخواهد کرد ، ولی این دلیل نمی شود که فردا برای برد نیاییم و هدفی جز برد برای بازی فردا نداریم .
 
اسکوچیچ در خصوص جوانگرایی خود برای این فصل در تیم فولاد گفت : من همانطور که در ملوان به جوان ها میدان دادم در این تیم نیز این هدف را دنبال خواهم کرد ، چراکه اعتقاد دارم جوان ها در فوتبال بهترین نقش را می توانند ایفا کنند ، هیچ وقت از میدان دادن به جوانان در لیگ برتر ترس و واهمه ندارم و مطمئنا اگر بازیکنان جوان تیمم خواسته هایم را در تمرینات عملی کنند به ترکیب اصلی تیم خواهند رسید .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار