ورمرزیار‌:

انتشار قرارداد در هیچ جای دنیا وجود ندارد/ سقف بودجه هر باشگاه باید به نسبت درآمد آن باشگاه باشد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص انتشار قرارداد باشگاه‌ها گفت: اصلا این امر انتشار قراداد هیچ جای دنیا وجود ندارد و اگر امری درست بود حتما فیفا‌ همین قانون را برای تمام لیگ‌ها می‌گذاشت.

صادق ورمرزیار‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: زمانی که ما قوانین خارج از عرف فیفا می‌گذاریم باعث می‌شود تعدادی از باشگاه‌ها به دلایل خاص خود نتوانند سقف بودجه را رعایت کنند و مجبور می‌شوند که مبلغ قرار‌دادها را کمتر از چیزی که وجود دارد انتشار دهند البته ما به این درجه نرسیدیم که بدانیم مبلغ قراردادهای حقیقی چقدر است و آیا این مبلغ‌های انتشار یافته درست است یا خیر .

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: زمانی که قرارداد‌ها انتشار پیدا می‌کند ممکن است بین بازیکنان تیم و بین باشگاه‌ها اختلاف بیفتد چون فوتبال ما به آن حرفه‌ای‌گری نرسیده که زمانی بازیکنی مبلغ قراردادش‌ نسبت به هم تیمی‌اش کمتر باشد باز هم آن صمیمیت‌ بین آنها باشد و بتوانند در بازی و در مسابقات همدیگر را پوشش دهند و حمایت کنند زیرا درگیر این موضوع می‌شوند که ارزش من چرا نسبت به هم تیمی‌‌ام کمتر است.
 
وی تصریح کرد: حتما فیفا به نتیجه واحدی رسیده که قانونی به اسم انتشار قراردادها ندارد و این موضوع تنها در ایران اتفاق افتاده است.
 
ورمزیار بیان کرد: ما آنقدر حرفه‌ای نیستم و قطعا نمی‌توانیم قرارداد‌ها را به صورت شفاف بیان کنیم.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص رعایت نکردن سقف بودجه برخی از باشگاه‌ها گفت: بحث رعایت کردن قوانین نیست زیرا یه‌ زمانی پیش می‌آید که تیمی مجبور است در کل ساختار تیم دگرگونی‌ به وجود بیاورد.
 
وی ادامه داد: مثلا میانگین سنی بازیکنانی استقلال در سال گذشته 29 سال بود پس قطعا باید 10  بازیکن از این تیم می‌رفت و تعدادی هم اضافه می‌شد تا بتواند رضایت هواداران خود را جلب کند.
 
 ورمزیار افزود: چون برد و باخت تیم‌های بزرگ برای مردم اهمیت دارد این تیم‌ها باید بتوانند شرایط تیمی خود را برای فصل جدید بهبود ببخشند.
 
 کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: امکان دارد سقف قرارداد تیم‌های پایتخت رعایت نشود اما این تیم‌های پرطرفدار خواهان دارند و همین باعث می‌شود تا به یه چشم دیگر به این تیم‌ها نگاه شود.
 
ورمرزیار‌ در پایان خاطرنشان کرد: سقف قرارداد را باید طوری تعیین کنند تا تیم‌ها به اندازه درآمد خود خرج کند تیمی بدهکار نشود چون ممکن است تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان و .... که برد و باخت در این شهرها مهم است مخارج بیشتری نسبت به دیگر تیم‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۳:۲۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
وقتی باشگاه دولتی نباشه بله مبلغ قرارداد منتشر نمیشه ولی نه برای اداره مالیات
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
بلی سایر کشورها از دولت پول نمیگیرند ونیازی نیست فراردادها به نمایش گذاشته شود ..در ایران با پول بیت المال تغذیه میشن...باید ملت بفهمند پولشان کجا هزینه میشه
آخرین اخبار