صدر: انتشار مبلغ قراردادها کار عجیبی بوده و ترکیب ژورنالیستی پیدا کرده است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: این کار و اعلام مبالغ قراردادها از سوی باشگاه‌ها کار خیلی عجیبی است، اگر باشگاه‌ها را به شکل یک شرکت در نظر بگیریم اساساً انتشار این مبالغ اشتباه است.

حمیدرضا صدر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من از ریخت و پاش قراردادها در ایران خبردار هستم ولی مثل این که یک شرکت یا اصلاً یک کارخانه تمام مبالغ و حسابهایش را منتشر کند به نظر می‌رسد که این کار یک ترکیب ژورنالیستی است و فقط صرفاً عددی را به مردم نشان می‌دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: این کار خیلی نامتعارف است و به جای اینکه راه‌گشا باشد در ظاهر نمادی از شفاف‌سازی است، آیا اگر این مبالغ قراردادها دروغ باشد از سوی باشگاه‌ها قابل توجیح خواهد بود.

صدر خاطرنشان کرد: در هر سازمان وقتی مالیات بگیرن یا ممیزی داشته ‌باشند، می‌آیند تمام حساب‌ها را در یک اتاق مورد بررسی قرار می‌دهند و خلاصه‌ای از گزارشات را به سازمان مالیاتی می‌برند پس می‌توان گفت این کار در کل بی‌فایده است بسیاری از مدیران ما می‌خواهند در چشم و دل مردم جا باز کرده و مظلوم نمایی کنند چرا که واکنش مردم نسبت به قراردادها در فوتبال منفی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
اقای صدر کارخانه را با باشگاه اشتباه نگیر کارخانه با پول مالک یا سهامدارانش اداره می شود نه با پول بیت المال از شما با این همه معلومات بعید است که چنین حرفی را بزنی اگه باشگاههای ما خصوصی بودند فرمایش جنابعالی را می توان قبول کرد ولی با این وضع اصلا حرف درستی نمی زنید
آخرین اخبار