پیام ملک عبدالله به مناسبت عید فطر/ بی‌توجهی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

پادشاه عربستان در پیامی به مناسبت عید فطر تاکید کرد تدابیر لازم را برای حمایت از ثبات عربستان اتخاذ کردیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پادشاه عربستان در پیامش به مناسبت عید فطر هیچ اشاره ای به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه نکرد و دشمنان داخلی را بدتر از دشمنان خارجی از جمله رژیم صهیونیستی دانست.

 پیام ملک عبدالله بن عبدالعزیز توسط عبدالعزیز خوجه وزیر اطلاع رسانی عربستان قرائت شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

"به نام خداوند بخشنده مهربان، ستایش مخصوص پروردگار جهان است و سلام ودرود بر پیامبر رحمت حضرت محمد و خاندان و اصحابش؛برادران وفرزندانم در جهان اسلام،از سرزمین وحی و حرمین شریفین عید فطر را به همه شما تبریک می گویم... این عید جایزه وپاداش پروردگار به کسانی است که از خدا ترسیده اند و خود را از هوای نفس منع کرده اند.

همچنانکه پیامبر اسلام(ص) فرموده است روزه وقرآن شفاعت کننده بندگان در روز قیامت خواهند بود... برادران و فرزندانم در جهان اسلام،پادشاه فقید عبدالعزیز آل سعود کسی بود که عربستان را زیر پرچم لااله الا الله محمد رسول الله متحد   و امنیت وثبات را درآن برقرارکرد ، ملک عبدالعزیزفقید با الهام گرفتن از دین اسلام این کشور را براساس محبت و صلح واحترام به یکدیگر مستحکم نمود،دینی که خواستار کنارنهادن افراط گرایی وطرفدار میانه روی درهمه امور است همچنانکه خدا در قرآن می فرماید:وکذلک جعلناکم امه وسطا/ واینچنین شما را امت میانه قراردادیم. برادران و خواهران،ما آرزو داشتیم که شادی این عید کامل و بی نقص باشد اما متاسفانه شاهد واقعیت های دردناکی در بسیاری از کشورهای اسلامی هستیم... برادران و فرزندانم؛پیامبر اسلام فرمود که مومنان اعضای یک جسم وبدن هستند که اگر عضوی به درد آید اعضای دیگر به کمکش می شتابند وجامعه اسلامی واقعی نیز باید اینچنین باشد بنابراین اکنون وظیفه ما این است که با عده ای اندک که گمراه شده ،مقابله کنیم.
ما در اینجا بار دیگر تأکید می‌کنیم که امنیت ملی عربستان را درمقابل اقدامات سازمان های تروریستی و هر سازمان دیگری که اخلال در امنیت کشور نماید،حفظ خواهیم کرد وهرگونه اقدام وتدبیر لازم را دراین باره اتخاذ خواهیم نمود.ما بدنبال حفظ امنیت ملت عربستان و زائران هستیم.
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار